Biljettråden
Re: Biljettråden
verkar som att jag kommer ha en biljett över till matchen mot malmö imorrn. Kostade 160 dollars om jag inte missminner mig.
Hojta till om någon är sugen. Vill ni betala inköpspriset blir jag glad, har ni inte råd så löser vi det - viktigast att det inte står en tom stol!
Hojta till om någon är sugen. Vill ni betala inköpspriset blir jag glad, har ni inte råd så löser vi det - viktigast att det inte står en tom stol!
Du är med oss överallt, Stefan.
Tummen upp till dig! Nu fyller vi Hovetdutti skrev:verkar som att jag kommer ha en biljett över till matchen mot malmö imorrn. Kostade 160 dollars om jag inte missminner mig.

"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
Om någon har biljetter till hemmaderbyt att sälja så köper jag gärna. Skicka gärna ett PM om det finns!
Bra att även DIF hockey gått över till AXS, då kanske man på sikt kan få till scanningsbara säsongsbiljetter i mobilen. Ticnet verkar ju sådär sugna på att hålla sig ajour.
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
En polare blev sjuk så jag har en biljett till DIF-Malmö ikväll. Det är finplats (övre långsida) och han som säljer den vill ha inköpspris (315kr) för den. Fyra trevliga Djurgårdare som stolsgrannar ingår.
PMa så möts vi vid entrén.
PMa så möts vi vid entrén.
Finns ett fåtal sittplatsbiljetter rad 3-5 ute på DIF hockeys biljettsida just nu. Dags att köpa ni som söker biljett till Derbyt!
http://biljetter.difhockey.se/derby
http://biljetter.difhockey.se/derby
Jimmie Ölvestad #19
Det är ju fan att man måste bli medlem, studentbudgeten klarar inte av att både köpa biljett och medlemskap.
Hej! DIF fan från Trollhättan som undrar om det finns möjlighet att få tag på en klack biljett till matchen borta mot Malmö den 4/4.
Mvh Nicke
Mvh Nicke
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Någon som vet om biljett till Örebro hemma hämtas i entré 13(?) som vanligt?
Står inget om det i mailet.
Då prioriterar man medlemskapet.JLindgren skrev:Det är ju fan att man måste bli medlem, studentbudgeten klarar inte av att både köpa biljett och medlemskap.
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Vi får dubbelkolla kommunikationen gällande uthämtningsställe men entré 13 stämmer.MarcusDaze skrev:Någon som vet om biljett till Örebro hemma hämtas i entré 13(?) som vanligt?
- SirDIFalot
- Daniel942
Finns på difhockey.seSirDIFalot skrev:Jag skulle behöva två biljetter till aik-matchen om någon har över.
DIF!
- SirDIFalot
Om man är medlem ja, har bara varit medlem i JK då jag endast köpt klackbiljetter, och klackbiljetterna är slut.Daniel942 skrev:Finns på difhockey.seSirDIFalot skrev:Jag skulle behöva två biljetter till aik-matchen om någon har över.
Expert.
- Daniel942
Bli medlem i världens finaste förening då Robin!SirDIFalot skrev:Om man är medlem ja, har bara varit medlem i JK då jag endast köpt klackbiljetter, och klackbiljetterna är slut.Daniel942 skrev:Finns på difhockey.seSirDIFalot skrev:Jag skulle behöva två biljetter till aik-matchen om någon har över.

DIF!