Kvalserien: VIK Västerås HK - Djurgårdens IF 21/3 2014
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Kvalserien: VIK Västerås HK - Djurgårdens IF 21/3 2014
Tänk om Saviano kunde göra mål på någongång också. Tycker han skapar en hel del.
Avskaffa tre mot tre.
All credit till vår klack!!!
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Åker runt o gömmer sig.Boeman skrev:förevigtdjurgården skrev:Krüger för tafatt, tycker jag. Nyberg har tyngden på sin sida men nyttjar den ju inte särskilt och är en riktig alibispelare som det ser ut idag.Örebroarn skrev:Bara jag som tycker Nyberg är helt värdelös? Ett under att han spelar och Krüger blev utlånad. Riktigt skämt alltså!
Kom igen nu DIF. Kriga!
Vad är en alibispelare?
25/4-2025
Just nu har jag hellre Hank i ett friläge än Saviano och Jakobs. Vilka jävla chanser de får!
- minalman
Vit tröja. Röda ögon. ?Boeman skrev:förevigtdjurgården skrev:Krüger för tafatt, tycker jag. Nyberg har tyngden på sin sida men nyttjar den ju inte särskilt och är en riktig alibispelare som det ser ut idag.Örebroarn skrev:Bara jag som tycker Nyberg är helt värdelös? Ett under att han spelar och Krüger blev utlånad. Riktigt skämt alltså!
Kom igen nu DIF. Kriga!
Vad är en alibispelare?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Tack.förevigtdjurgården skrev:Åker runt o gömmer sig.Boeman skrev:förevigtdjurgården skrev:Krüger för tafatt, tycker jag. Nyberg har tyngden på sin sida men nyttjar den ju inte särskilt och är en riktig alibispelare som det ser ut idag.Örebroarn skrev:Bara jag som tycker Nyberg är helt värdelös? Ett under att han spelar och Krüger blev utlånad. Riktigt skämt alltså!
Kom igen nu DIF. Kriga!
Vad är en alibispelare?
Hawks-Ösk 2-2 nu
- Jim Morrison
Utspelade.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Måste bara säga att allt du skriver blir ungefär 10 gånger roligare enbart tack vare att du har Ros som visningsbild.Boeman skrev:Tack.förevigtdjurgården skrev:Åker runt o gömmer sig.Boeman skrev:förevigtdjurgården skrev:Krüger för tafatt, tycker jag. Nyberg har tyngden på sin sida men nyttjar den ju inte särskilt och är en riktig alibispelare som det ser ut idag.Örebroarn skrev:Bara jag som tycker Nyberg är helt värdelös? Ett under att han spelar och Krüger blev utlånad. Riktigt skämt alltså!
Kom igen nu DIF. Kriga!
Vad är en alibispelare?
Hawks-Ösk 2-2 nu

25/4-2025
Men dra åt helvete. Det här är ju så uselt att jag vill kräkas.
Falken denna gång.....
Seriöst? Ser dom inte puckot där borta?
Albino?minalman skrev:Vit tröja. Röda ögon. ?Boeman skrev:förevigtdjurgården skrev:Krüger för tafatt, tycker jag. Nyberg har tyngden på sin sida men nyttjar den ju inte särskilt och är en riktig alibispelare som det ser ut idag.Örebroarn skrev:Bara jag som tycker Nyberg är helt värdelös? Ett under att han spelar och Krüger blev utlånad. Riktigt skämt alltså!
Kom igen nu DIF. Kriga!
Vad är en alibispelare?
- DIFference
Va skönt att se vårat gamla fina Djurgården så som vi är vana vid. Dvs de står och glor när motståndarna spelar hockey.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
Yes, nu ger tom jag upp.. som är en urbotad idiot-optimist... detta klarar vi aldrig idag... vi vet inte hur man sätter frilägen och det kommer döda oss...
efter idag kommer vi tyvärr ligga SIST i serien... fyfan vad jobbigt!
efter idag kommer vi tyvärr ligga SIST i serien... fyfan vad jobbigt!

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).