Kvalserien: VIK Västerås HK - Djurgårdens IF 21/3 2014
Re: Kvalserien: VIK Västerås HK - Djurgårdens IF 21/3 2014
"A yellow, red and blue machine
Coming at you fierce and strong
On broken wings we're rising
This is the season all will change"
Taggar igång med Wicked Games. Den blir bara bättre och bättre.
VI SKA UPP I ÅR!
Coming at you fierce and strong
On broken wings we're rising
This is the season all will change"
Taggar igång med Wicked Games. Den blir bara bättre och bättre.
VI SKA UPP I ÅR!
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/s24/omoss/Henkos skrev:Fick aldrig något svar så prövar igen. Funkar det att teckna ett abonnemang hos s24 för att få hela kvalserien? 99:- per match känns lite dyrt.
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Re: Sv: Kvalserien: VIK Västerås HK - Djurgårdens IF 21/3 20
Du får väl slå näven i bordet... Låtsas att tanten är Dj Yes!BOMBOM BOUCHARD skrev:Ja, det ska jag ta tag i.Magnutz skrev:Ni måste ha ett kvartssamtal du och frugan.BOMBOM BOUCHARD skrev:För ungarna? Du har inte träffat min fru märker jag. Du skulle se hennes blick ifall jag "slötittar hockey" medan ungarna ska nattas.Salas skrev:Så du skippar alltså Västerås away för din ungar imorgon? Ibland är det extra viktigt att prioritera rätt, vilket du bevisligen inte gjort i det här fallet.BOMBOM BOUCHARD skrev:Kanske vore lugnande att bara segla in på swestats och kolla imorgon. Lugnast för nerverna alltså.
Varje match känns som vinna eller försvinna just nu (om än att de inte riktigt stämmer ännu)
Kräver en uppryckning snarast. Det duger inte att bara delta i tippningstävlingen och sen skita i detta!
Får Hårde Hardy att framstå som en mjukisfarbror.
Skickat från min HTC One via Tapatalk
Om jag får.
O'Learys under Stockholmsarenan för matchen ikväll!
hata aik.
hata aik.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
O'Learys visar väl inte S24 matcher?Enbom skrev:O'Learys under Stockholmsarenan för matchen ikväll!
hata aik.
Ah tack men mailat har jag givetvis. Får försöka ringa när jag får tid.
Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Definitivt 4-2 till Vik
Drömde att vi vann med 3-1, hoppas!
Dem svarar nästan aldrig på mail. Du får hoppas att nån här kan svara dig istället.Magnutz skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/s24/omoss/Henkos skrev:Fick aldrig något svar så prövar igen. Funkar det att teckna ett abonnemang hos s24 för att få hela kvalserien? 99:- per match känns lite dyrt.
En månad kostar 149 kr men gäller inte för KS antar jag. Tror dem bara säljer match för match när det är KS, och då är 99 kr ganska dyrt som sagt.
Provar en anti-jinx här och tippar 3-1 till VIK
Fick tag på långsidebiljetter för mig och frun till sista omgången hemma i borgen mot VIK....vore så gåshudshöjande härligt att få vara på plats när killarna säkrar avancemanget.
Om det inte går vägen så kommer vi hylla laget för en väl genomförd säsong men jag VILL verkligen att dom fortfarande har chansen när pucken släpps.
Jag drömmer om det typ varje natt....chansen är liten men den FINNS där i alla fall.
KÄMPA DJURGÅRDEN!!!
Fick tag på långsidebiljetter för mig och frun till sista omgången hemma i borgen mot VIK....vore så gåshudshöjande härligt att få vara på plats när killarna säkrar avancemanget.
Om det inte går vägen så kommer vi hylla laget för en väl genomförd säsong men jag VILL verkligen att dom fortfarande har chansen när pucken släpps.
Jag drömmer om det typ varje natt....chansen är liten men den FINNS där i alla fall.
KÄMPA DJURGÅRDEN!!!
Någon som har koll på hur många matcher s24 har? Är det 5 finns det ju inte en chans att man börjar köpa. Har de typ 1 match är det en annan femma..ciirree skrev:Dem svarar nästan aldrig på mail. Du får hoppas att nån här kan svara dig istället.Magnutz skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/s24/omoss/Henkos skrev:Fick aldrig något svar så prövar igen. Funkar det att teckna ett abonnemang hos s24 för att få hela kvalserien? 99:- per match känns lite dyrt.
En månad kostar 149 kr men gäller inte för KS antar jag. Tror dem bara säljer match för match när det är KS, och då är 99 kr ganska dyrt som sagt.
Du är med oss överallt, Stefan.
4-2..
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Svårt att säga just nu. Men jag tror de har med hur viktiga matcherna är.dutti skrev:Någon som har koll på hur många matcher s24 har? Är det 5 finns det ju inte en chans att man börjar köpa. Har de typ 1 match är det en annan femma..ciirree skrev:Dem svarar nästan aldrig på mail. Du får hoppas att nån här kan svara dig istället.Magnutz skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/s24/omoss/Henkos skrev:Fick aldrig något svar så prövar igen. Funkar det att teckna ett abonnemang hos s24 för att få hela kvalserien? 99:- per match känns lite dyrt.
Sen självklart så favoriserar Viasat Örebro och Hovet tror jag för dem har bäst drag.
Djurgårdens matcher mot Örebro och hemma mot AIK kommer iaf visas på Viaplay (Viasat) det är redan klart.
EDIT: Kolla bara på Västerås. Deras match idag + både söndag och tisdag visas på S24

EDIT 2: Såg nu att söndagens S24 match är hemmamatch för AIK.. ooh Viasat dissar AIK's "storpublik"
Tror vik ur TV-perspektivet får lida lite av att de inte har något derby som hettar till matcherna än mer.
Viaplay kommer ju gjutet att visa derbyna i Skåne och Stockholm. Därefter väljs säkert matcherna ut efter hur "heta" lagen är och just nu känns kanske inte Rögle och VIK som direkt superheta.
Kan t ex tänka mig att Rögle mot oss samt inte minst matcher där Rögle och VIK möter varandra kommer hamna på S24. Örebro mot VIK känns väl kanske inte heller direkt superhett om man skall vara helt ärlig.
Däremot är jag lite förvånad över att Viaplay väljer Råtta-Rögle före VIK-DIF. Känns som att den sistnämnda matchen är betydligt hetare.
Viaplay kommer ju gjutet att visa derbyna i Skåne och Stockholm. Därefter väljs säkert matcherna ut efter hur "heta" lagen är och just nu känns kanske inte Rögle och VIK som direkt superheta.
Kan t ex tänka mig att Rögle mot oss samt inte minst matcher där Rögle och VIK möter varandra kommer hamna på S24. Örebro mot VIK känns väl kanske inte heller direkt superhett om man skall vara helt ärlig.
Däremot är jag lite förvånad över att Viaplay väljer Råtta-Rögle före VIK-DIF. Känns som att den sistnämnda matchen är betydligt hetare.