Hoppas gurkorna är mentalt körda nu efter deras start
Söderström... Avdelning saknar gamla goda tiden!
Han har för stor pung!
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Hoppas gurkorna är mentalt körda nu efter deras start
Söderström... Avdelning saknar gamla goda tiden!
Han har för stor pung!
Så länge det är en äkta välrakad Djurgårdspung så går det nog vägen.
Skämt åsido så har Adam visat klass på senaste. Han gjorde ett par riktigt svettiga räddningar mot Malmö även om han jonglerade med pucken ett par gånger också. Gillar speciellt att han har modet eller kanske saknar förståndet att gå rakt ut i trafiken och göra sig stor istället för att sjunka in i kassen. Riktigt jävla bra uppträdande! Sen har backarna varit bra på att styra ut så att skotten inte blivit så knepiga.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Kul att se lite skillnad på engagemanget i båset från säcken jämfört med zabel, säcken skriker, visar känslor och coachar hårt, kanske inte riktigt det zabel hade, respekten för tränaren nu är ljusår mycket större.
Salas skrev:Någon som lyckats knipa åt sig sittplatsbiljetter när VIK endast sålde plåtar i Västerås?
Blir sektion I för mig, antar att det blir ganska ensamt på sittplats, så det blir väl att jubla extra högt OM vi gör mål (viktigt att betona "om", vore trist att jinxa oss så att vi blir nollade) för att kompensera för alla som inte fick biljetter på sittplats.
Ganska fascinerande för övrigt att hela sittplats är slutsåld minst en dag innan, när ABB Arena ekade lika tomt igår som Hovet brukar göra med gnhiet som värd. Bara fullt när Djurgårn spelar? Uppenbarligen.
samma här sektion I!!då ser man
franssis släppa in puckarna bätter haha!!!
BOMBOM BOUCHARD skrev:Delar era tankar om matchen.
Funderingen är ifall jag ska köpa s24 eller inte. Är Tv-matcherna spikade? Ifall man kan se fler än en match där?
Har en förkyld 4-åring och en lite svårsövd 1,5 -åring som förstör mina kvalseriefester just nu men jag brukar väl hinna se det mesta av matcherna.
Kanske vore lugnande att bara segla in på swestats och kolla imorgon. Lugnast för nerverna alltså.
Varje match känns som vinna eller försvinna just nu (om än att de inte riktigt stämmer ännu)
Edit:
Ser att s24 sänder Aik.-Vik på Söndag och Västerås - Mif på Tisdag. Borde innebära att man sänder DIF´s matcher på viasat då.
Yes, match 4 och 5 spelas på Viasat för DIFs del. Fortsätter fastslås baserat på hur mycket matchen betyder, som jag har förstått det.
Ni som säger blankt NEJ till S24 - när kollade ni sist?
För i mitt fall (och vad jag vet, många andra här). Så har deras kvalité höjt sig många snäpp mot innan.
Sen att matchen kostar 99 kr och en hel månad Viaplay kostar 279 är väl sådär, ganska saftigt!
ciirree skrev:Ni som säger blankt NEJ till S24 - när kollade ni sist?
För i mitt fall (och vad jag vet, många andra här). Så har deras kvalité höjt sig många snäpp mot innan.
Sen att matchen kostar 99 kr och en hel månad Viaplay kostar 279 är väl sådär, ganska saftigt!
Jag försökte få det att funka men de ville inte(o sen när jag hörde om kvalitén så var jag lika glad).
Lyssnar hellre på radion än att ge aftonhoran en massa extra pengar, stör mig otroligt mkt på deras snålhet runt Euro trophy slutspelet...
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
ABB Arena måste vara asförbannade, killen säljer sig dyrt.
Min kusin känner snubben, orutinerat som fan av ABB att vara mer än halvfärdiga med arenan utan att regga domännamn...
Ciiiirrrreee..e: Jag kollade i vintras. Testade tre olika webbläsare, uppdaterad flash på 100/100-fiber och fick hängningar titt som tätt, mailade skärmdumpar till AB ett par gånger men de hörde aldrig av sig.
Sent from my iPad using Tapatalk
Fan va konstigt att det ska funka för vissa bara(?). Jag har bara 50 mbit och det flyter på riktigt bra i Viaplay klass (Hög). Kör i Explorer.
Yepp dem är otroligt snåla.
Och dem har inte svarat på nåt av mina mail som jag skickade förut.
(då jag hade problem med kvalité)
S24 undviker man av principskäl. Aftonbladet är journalistikens motsvarighet till Anders Eklund och det kan omöjligen stödjas. Nästan tur faktiskt för att det är frågan om undertecknad står pall för denna match. Det är ju fredag så man kan ju alltid med rent samvete späda ut kroppsvätskorna med lite C2H5OH inför nedsläpp. Vinst och vi är verkligen med, förlust och det är rejäl uppförsbacke.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
ciirree skrev:Fan va konstigt att det ska funka för vissa bara(?). Jag har bara 50 mbit och det flyter på riktigt bra i Viaplay klass (Hög). Kör i Explorer.
Yepp dem är otroligt snåla.
Och dhttps://www.youtube.com/watch?v=BcjLhkWfhCQ&fea ... a_playerem har inte svarat på nåt av mina mail som jag skickade förut.
(då jag hade problem med kvalité)
Och även det är en orsak att inte stödja dem, svarar man inte på kundrelaterade problem så ska man inte bli långvarig
AftonBlaskan må vara hyfsat oseriös sett ur ett sportjournalistiskt perspektiv, men om valet står mellan att inte se DIFs match överhuvudtaget eller att sponsra en halvdassig nätbilaga så sväljer jag stoltheten och betalar.
Hos mig har dessutom S24 sedan typ ett år tillbaka varit överlägset stabilare än Via Color (som strular i snitt 2-3 gånger i månaden, trots rensning av cacheminne, ominstallation av SIlverlight osv osv)
Så slipper man ju dessutom Riksmongot och Primalskrikaren Forsberg, bara en sån sak är värt att betala extra för
Matchen..?
Förtränger att det är idag så länge det bara går
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
BOMBOM BOUCHARD skrev:Kanske vore lugnande att bara segla in på swestats och kolla imorgon. Lugnast för nerverna alltså.
Varje match känns som vinna eller försvinna just nu (om än att de inte riktigt stämmer ännu)
Så du skippar alltså Västerås away för din ungar imorgon? Ibland är det extra viktigt att prioritera rätt, vilket du bevisligen inte gjort i det här fallet.
Kräver en uppryckning snarast. Det duger inte att bara delta i tippningstävlingen och sen skita i detta!
För ungarna? Du har inte träffat min fru märker jag. Du skulle se hennes blick ifall jag "slötittar hockey" medan ungarna ska nattas.
Får Hårde Hardy att framstå som en mjukisfarbror.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Sitter också på en prenumeration av både s24 och viaplay... vad gör man inte liksom!
Sista chansen för VIK att kunna ha något alls med top2 att göra, de kommer gå all-in så det skriker om det. Torsk idag och de kan gå på semester, vinst så finns iallafall en lite chans... så med det sagt blir det nog en riktigt brutalt svår match idag!
Hoppas vi kan ta hem detta, starten är hysteriskt viktig men shit vad jobbigt möte!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).