Kvalserien: Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 19/3 2014
Re: Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 19/3 2014
Johner såg ju hyfsat OK ut ändå, nu väntar vi spänt på status på Heinerö.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Sen får vi hoppas Johner och Heinerö inte har några allvarliga skador!
EDIT: Andra på pucken.
EDIT: Andra på pucken.
Riktigt bra hela hovet!
Vem va killen i skinnjacka och keps i omklädningsrummet? Hann inte se. Om det var Guter så går han jävla bra redan 

Kan det ha varit Lofquist?ciirree skrev:Vem va killen i skinnjacka och keps i omklädningsrummet? Hann inte se. Om det var Guter så går han jävla bra redan
7/4-2014
Näe han gled omkring i svart lång jacka... såg faktiskt lite ut som skinnsnubben var Guter!Tobbe350 skrev:Kan det ha varit Lofquist?ciirree skrev:Vem va killen i skinnjacka och keps i omklädningsrummet? Hann inte se. Om det var Guter så går han jävla bra redan
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Oväntat att Lusth skulle gnälla på domaren!
ManiacJocke: Kommentarer angående Reideborn? Satans vad lugn och bra han har sett ut de två första matcherna nu i kvalserien!
ManiacJocke: Kommentarer angående Reideborn? Satans vad lugn och bra han har sett ut de två första matcherna nu i kvalserien!
Det hade vi gjort om vi var i hans skor. Trots att de dömde bra så var det som vi alla vet väldigt ojämnt, som bäddat för gnäll.mb81 skrev:Oväntat att Lusth skulle gnälla på domaren!
Apropå domarna, vi alla känner väl till Wolmer E. Att det kan vara en jämn domarnivå när han dömer och vi spelar, det är förvånande.
Det här ska fan firas.
Senast redigerad av Janzoo den 2014-03-19 21:40:20, redigerad totalt 1 gånger.
Inte mycket hals kvar nu, men det är det värt! Galet stabilt matchen igenom. Men orolig hur det ska se ut när det är vi som jagar kvittering. Har vi det som krävs för att skapa tryck offensivt?
It's easier to be an asshole to words than to people
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nyberg var de väl?Tobbe350 skrev:Kan det ha varit Lofquist?ciirree skrev:Vem va killen i skinnjacka och keps i omklädningsrummet? Hann inte se. Om det var Guter så går han jävla bra redan
Spela fult
Vill ändå ser mer av Ljungh och Sören. De jobbar självklart på bra och bidrar men man vill liksom se dem mer i saker och tings epicentrum offensivt också.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Ljungh säkert redan klar för typ Luleå...sensei skrev:Vill ändå ser mer av Ljungh och Sören. De jobbar självklart på bra och bidrar men man vill liksom se dem mer i saker och tings epicentrum offensivt också.
Lite snabba skadeuppdateringar hade inte varit dumt nu.
Så förbannat skönt.
Skickat från min HTC One via Tapatalk
Skickat från min HTC One via Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jag gissar på att man mörkar skadeläget i kvalserien. Det kan vara rätt också kan jag tycka.
i