Kvalserien: Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 19/3 2014
Re: Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 19/3 2014
En solklar boarding, checking from behind.. enda anledningen att det inte blir något är att vår kille (Norell?) inte föll ihop och blev skadad. Han reste sig direkt. Dumt, men han ville inte orsaka ett numerärt underläge för resten av killarna på isen. Det tycker jag är bra för filmningar är sjukt äckligt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Spelade Heinerö sista 10?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
2a i KS just nu 
Skickat från min C6603 via Tapatalk

Skickat från min C6603 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Läser kommentarsfältet i AB. Det är tack vare hemmadomare vi leder enligt en samstämmig opinion.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Vänner, 20 minuter med magont återstår! En berlinmur i mittzon och bästa försvar i offensiv. Kort håll detta nuu
Sent from my iPad using Tapatalk
Visst vi kanske ska ha någon utvisning, men samtidigt går ju ingen av Malmös utvisningar att snacka bort. Låt Malmö fokusera på domarteamet så kan vi spela hockey iställetminalman skrev:Läser kommentarsfältet i AB. Det är tack vare hemmadomare vi leder enligt en samstämmig opinion.

-
Som vanligt då, orkar läsa en eller möjligen två såna mindervärdighetskomplexa kommentarerminalman skrev:Läser kommentarsfältet i AB. Det är tack vare hemmadomare vi leder enligt en samstämmig opinion.
Är det Högström som snurrfintar alla hela tiden? 

Hahaha Malmö kunde ju dessutom haft flera utvisningar!
Sent from my iPad using Tapatalk HD
+1Magnutz skrev:En solklar boarding, checking from behind.. enda anledningen att det inte blir något är att vår kille (Norell?) inte föll ihop och blev skadad. Han reste sig direkt. Dumt, men han ville inte orsaka ett numerärt underläge för resten av killarna på isen. Det tycker jag är bra för filmningar är sjukt äckligt.
Sen kan man ju hoppas på att vågen tippade lite längre ifrån den obligatoriska kompensationsutvisningen nu i den här situationen istället.
Japp karln verkar sakna nerver.S1891 skrev:Är det Högström som snurrfintar alla hela tiden?
- minalman
- Säsongskort: Ja
Re: Sv: Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 19/3 2014
Jag är inte objektiv men har ändå inte kunnat se någon utvisning mot oss.S. Skuggan skrev:Som vanligt då, orkar läsa en eller möjligen två såna mindervärdighetskomplexa kommentarerminalman skrev:Läser kommentarsfältet i AB. Det är tack vare hemmadomare vi leder enligt en samstämmig opinion.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Vänta tills han missar en.. då blir det E. Gustafsson all over again...PeterPan skrev:Japp karln verkar sakna nerver.S1891 skrev:Är det Högström som snurrfintar alla hela tiden?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Vart är alla klagomål på Högström förresten? Eller är det okej att snurrfinta nu? 

Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
-
Näe, trots att, deras ass- tränare viftat ( sufflerat) för att få en fasthållning, den är så tragisk. Undrar hur det går med åtalet/ stämningen från V- ås mot honom?minalman skrev:Jag är inte objektiv men har ändå inte kunnat se någon utvisning mot oss.S. Skuggan skrev:Som vanligt då, orkar läsa en eller möjligen två såna mindervärdighetskomplexa kommentarerminalman skrev:Läser kommentarsfältet i AB. Det är tack vare hemmadomare vi leder enligt en samstämmig opinion.