Kvalserien: Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014
Re: Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014
Det här var värt ett bättre öde.
Bra inlägg Jim, det återstår att se...Jim Morrison skrev:Det är svårt att sätta fingret på om vi är för nervösa eller om spelarmaterialet inte håller sig mot SHL-motstånd. Det är väl en blandning av båda antar jag.
Men det är klasskillnad i momenten där det verkligen gäller. Tyvärr. Sen vad det beror på går att diskuteras.
Larsson är lite bättre i mål också, även om Adam var ok.
Bra match ändå. Det viktiga är att ta hemmamatcherna och sen behövs oftast bara en bortaseger.
Samma här. Kommer fortfarande kolla på matcherna, men känslan innerst inne är att det redan är kört efter det här.Jim Morrison skrev:Jag vet inte. Kalla mig gnällig, men väldigt mycket dog för mig ikväll. En chans att sätta prägel på kvalserien och inleda positivt med att vinna mot våra absolut värsta rivaler. Allt som har sett så bra ut bara föll ihop i match #1. Luften gick ur mig ordentligt ikväll. Förlåt, men så är det. Glädjen sipprar ut.
Re: Sv: Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014
Du får vila ett tag från forumet nu.4.9.5 skrev:JAG SKÄMS GÖR NI
Swype:at från min Sony Xperia Z1 i tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Dagens garvVikas skrev:Vill aldrig se Hank i en DIF-tröja igen.

Hank och hans kedja var helt klart de enda som verkligen gjorde något.
Hank ligger ofta på gränsen och vid ett tillfälle vart det fel och då åkte han ut.
Solklart utvisning ja men inte fult någonstans.
Senast redigerad av Taskman den 2014-03-17 21:31:20, redigerad totalt 1 gånger.
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
En stark insats där aik verkligen rånar oss. Jag hade köpt en poäng, men fan inte noll. Låt nu detta inte gräva ned oss. Hade vi satt våra chanser hade vi vunnit.
Jag tror på detta fan i mig. Nya tag. Kämpa!
Jag tror på detta fan i mig. Nya tag. Kämpa!
Säg den glädje som varar
- diftobbe89
0p mot ett risigt Gnaget och folk tycker vi gör en bra match...
Det såg helt okej ut i första, sedan var det ju bara en tidsfråga innan dom jävlarna skulle vända på detta.
Så extremt jävla billigt och tråkigt.
Och vart var Sörensen? Sjukt besviken på den humörspelaren, stäng käften och spela hockey.
Det såg helt okej ut i första, sedan var det ju bara en tidsfråga innan dom jävlarna skulle vända på detta.
Så extremt jävla billigt och tråkigt.
Och vart var Sörensen? Sjukt besviken på den humörspelaren, stäng käften och spela hockey.
Spela fult
Tack.Magnutz skrev:Du får vila ett tag från forumet nu.4.9.5 skrev:JAG SKÄMS GÖR NI
Swype:at från min Sony Xperia Z1 i tapatalk
Det viktiga är att vinna matcherna inte bara hemma matcherna...Boeman skrev:Bra match ändå. Det viktiga är att ta hemmamatcherna och sen behövs oftast bara en bortaseger.
Adam var grym ikväll, knappast hans fel. Dags att göra mål på chanserna.Malto skrev:Larsson är lite bättre i mål också, även om Adam var ok.
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
Varför?Vikas skrev:Samma här. Kommer fortfarande kolla på matcherna, men känslan innerst inne är att det redan är kört efter det här.Jim Morrison skrev:Jag vet inte. Kalla mig gnällig, men väldigt mycket dog för mig ikväll. En chans att sätta prägel på kvalserien och inleda positivt med att vinna mot våra absolut värsta rivaler. Allt som har sett så bra ut bara föll ihop i match #1. Luften gick ur mig ordentligt ikväll. Förlåt, men så är det. Glädjen sipprar ut.
- Lidingö DIF
- Säsongskort: Ja
Tack. Hade ett rent skräckslaget hopp ända fram till sista, men vi gör inte mål på helt öppna chanser. Fan, vad orättvist. Skit, vad deprimerad jag blev.Buford skrev:Lidingö, jag tror detta stärker oss i slutändan. Nu vet alla lag att vi inte är oövervinnliga och spelarna inte ska tro att allt rullar som på räls. Kan vara till vår fördel!
Senast redigerad av Lidingö DIF den 2014-03-17 21:32:15, redigerad totalt 1 gånger.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
inget lag vinner 10 matcher. Bra match överlag. P12erna på forumet jinxar oss till shl