Kvalserien: Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014
Re: Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014
Det var ett satans gnäll. Hade ni skrikit att kvalet var över om vi ev. torskat första matchen borta mot Örebro?
Skärpning nu. Att vara besviken är en sak, men att ge upp såhär tidigt är larvigt. Det är små marginaler, och snart har vi dem på våran sida.
Skärpning nu. Att vara besviken är en sak, men att ge upp såhär tidigt är larvigt. Det är små marginaler, och snart har vi dem på våran sida.
- Jim Morrison
Se; Emil Lundberg.sm910 skrev:Med sånt där tänk vinner man inga matcher. Att göra något dumt är inte ens i närheten av lika illa som att inte göra något alls av rädsla för att göra bort sig.Jim Morrison skrev:2 utvisningar i ett derby i en kvalserie ser inte bra ut på pappret i alla fall.Greato skrev:Kan inte ge Hank skit för att vi ligger under. Hela laget har slutat spela hockey i tredje.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Re: Sv: Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014
jag är på din sida. Är kört helt nu.4.9.5 skrev:slår vi inte saik, vilka ska vi slå dåMorwin skrev:sorgligt men det är dock sant.captcash skrev:Första matchen i KS, som inte ens är slut.. och du grinar att shl är redan körd? herrefuckingjävlagud!4.9.5 skrev:Där rök shl
Swype:at från min Sony Xperia Z1 i tapatalk
Skickat från min C6603 via Tapatalk
Skickat från min C6603 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- Lee Harvey Oswald
Trots att målet kom i PP så är det som väntat stor skillnad att spela PP mot bättre försvar.
Vi får inte en sekund över att hitta på nåt kreativt.
Avslöjande klasskillnad jämfört med HA-lagens BP
Vi får inte en sekund över att hitta på nåt kreativt.
Avslöjande klasskillnad jämfört med HA-lagens BP
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Håller med. Vi vill väl alla att våra spelare ska stå upp och spela tufft? Sen är det klart att det blir fel ibland vilket inte är så konstigt.sm910 skrev:Med sånt där tänk vinner man inga matcher. Att göra något dumt är inte ens i närheten av lika illa som att inte göra något alls av rädsla för att göra bort sig.Jim Morrison skrev:2 utvisningar i ett derby i en kvalserie ser inte bra ut på pappret i alla fall.Greato skrev:Kan inte ge Hank skit för att vi ligger under. Hela laget har slutat spela hockey i tredje.
Sluta dröm, det är över
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Är ju bara Honkenkedjan som skapar nåt!
Äh, vi tar dem i våran hemmamatch! Men hade velat haft en bra start på KS. Men, men , nya tag och hoppas inte allt rann ur grabbarna nu.
Helt ofarliga nu.... usch
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kom igen nu. Det är knappast en spelares fel! Kör
Den där antijinxen funkade ju bra i allsvenskan för dig iaf!4.9.5 skrev:Sluta dröm, det är över
Var är Sören, Johner och Ljungh mm dags att kliva fram!
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det visste man redan innan, kollar man vår trupp är det bara synd att vi inte har fler av den typen.mb81 skrev:Är ju bara Honkenkedjan som skapar nåt!
Spela fult
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Stäng av den här jäveln, Magnutz.4.9.5 skrev:Sluta dröm, det är över
Säg den glädje som varar