Kvalserien: Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014
Ja nu har vi alla fall upp på domarna. Fyfan vad billigt av aijkaren att bara åka iväg och böla när han själv åker in i reiderborns klubba.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Jag och kompisgänget firade såklart som vanligt vid målet. Efter det hade vi några ordningsvakter bredvid oss resten av matchen. När vi fick en 2+2 (VARFÖR?) så svall känslorna över rejält för några av oss och vi blev eskorterade ut ("för er egen säkerhet").sm910 skrev:Berätta mer!Enbom skrev:Jag blev nyss utkastad från Hovet.
aik kan dra åt helvete. Äckliga jävla horungeförening.
Hata aik.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Fixade till det där.Enbom skrev:Jag och kompisgänget firade såklart som vanligt vid målet. Efter det hade vi några ordningsvakter bredvid oss resten av matchen. När vi fick en 2+2 (VARFÖR?) så svall känslorna över rejält för några av oss och vi blev eskorterade ut ("för er egen säkerhet").sm910 skrev:Berätta mer!Enbom skrev:Jag blev nyss utkastad från Hovet.
Hata aJk.

Haha, skönt att ni står upp iallafall.
25/4-2025
Skrek ni bara? Då finns väl ingen anledning?Enbom skrev:Jag och kompisgänget firade såklart som vanligt vid målet. Efter det hade vi några ordningsvakter bredvid oss resten av matchen. När vi fick en 2+2 (VARFÖR?) så svall känslorna över rejält för några av oss och vi blev eskorterade ut ("för er egen säkerhet").sm910 skrev:Berätta mer!Enbom skrev:Jag blev nyss utkastad från Hovet.
Hata aik.
Vidrigt. Var väl iofs vad deras säkerhetsansvarige gick ut med inför, men låter ju mer nordkoreansk polisstat än hockeymatch. Var stolt, ni band ju uppenbarligen upp en hel del mantimmar för deras säkerhetspersonal - en god insats för att sätta äckelföreningen ännu närmare deras snara konkurs!Enbom skrev:Jag och kompisgänget firade såklart som vanligt vid målet. Efter det hade vi några ordningsvakter bredvid oss resten av matchen. När vi fick en 2+2 (VARFÖR?) så svall känslorna över rejält för några av oss och vi blev eskorterade ut ("för er egen säkerhet").sm910 skrev:Berätta mer!Enbom skrev:Jag blev nyss utkastad från Hovet.
Hata aik.
- Jim Morrison
Konstant hjärtklappning. Bara ångest. Bara ångest.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
+1Jim Morrison skrev:Konstant hjärtklappning. Bara ångest. Bara ångest.
Haha ja herregud.Jim Morrison skrev:Konstant hjärtklappning. Bara ångest. Bara ångest.
Har derbyn någonsin varit något annat?Jim Morrison skrev:Konstant hjärtklappning. Bara ångest. Bara ångest.
Ni kunde ha gripit vakterna i envarsingripande, diskriminering är allvarliga saker.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
"Föööööda till gnagare"
Samma här! Ligger på Maxpuls!Jim Morrison skrev:Konstant hjärtklappning. Bara ångest. Bara ångest.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
"Föda" behöver de definitivt, för de verkar ju svältfödda på bra hockey.Axel_K skrev:"Föööööda till gnagare"
Nog spammat för min del