Kvalserien: Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014
Re: Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014
vad styr domaren med?
Re: Sv: Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014
Pinsamt att han bara tar Hank. Domaren höll väl på att skita ner sig av trycket och ville kompensera!Greato skrev:Haha är det Hank och Tank mot 5 gnagare
Sinnesrubbad domarinsats.
En råtta slår till en DIF-spelare i nacken med ett knytnävslag och en DIF-spelare åker ut ensam.
En råtta slår till en DIF-spelare i nacken med ett knytnävslag och en DIF-spelare åker ut ensam.
ganska fjuttigt att vi får en tvåa emot oss, låg kanske i luften sedan 5-10 min in i perioden, men har ju skett betydligt fulare tilltag från båda håll än det där lilla gruffet...
EDIT: kan ju vara så att hank åker ut för minihakningen på grickan..
EDIT: kan ju vara så att hank åker ut för minihakningen på grickan..
Senast redigerad av macin den 2014-03-17 19:46:38, redigerad totalt 1 gånger.
Haha så jävla skönt. Värdelöst powerplay och publiken buar ut sina spelare. Så ska det se ut.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Är helnöjd med första perioden. Våra unga backar sköter det verkligen bra att få ner motståndarna i hörnet.
Kämpa!
Kämpa!
Avskaffa tre mot tre.
Hank kör över en icke puckförande back innan, tror det han åker för.
no big deal, det låg lite i luften också
no big deal, det låg lite i luften också
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Det där jävla äcklet Svensson som slog på en liggandes Jimmie, i derbyt för några år sen.
Helt rätt av Hank att stå upp.
Helt rätt av Hank att stå upp.
Senast redigerad av sthlm19 den 2014-03-17 19:48:39, redigerad totalt 1 gånger.
Vi spelar bra men kan mycket bättre. Hoppas grabbarna släpper alla nerver till andra perioden och kör på för fullt.
Mycket bra första period, nu gäller det att våga fortsätta spela i 2 perioder.
Tycker inte att Nils eller Timmy ska in i laget som vi spelar nu.
Skickat från min HTC One via Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Inte för att det handlar så mycket om vår match men Tim Sandbergs start med 3 insläppta på 6 är ju inte så hett. Örebro har ju ett ganska svagt målvaktspar om man ska se med SHL-mått mätt.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kanonperiod av oss. Vi visar inga nerver alls och kör på precis som i slutet av serien. Är mycket nöjd än så länge. Ge oss 2-0 så blir det tjurigt/tyst på läktaren och matchen är vunnen. Hoppas jag.
Senast redigerad av SkönaDjurgårn den 2014-03-17 19:49:13, redigerad totalt 1 gånger.
Stabil första period, står upp bra.
aiks fans verkar inte ha så bra tålamod, buar ut sitt lag efter en period och jag tyckte även mig höra "vakna aik" men det kanske var inbillning..
aiks fans verkar inte ha så bra tålamod, buar ut sitt lag efter en period och jag tyckte även mig höra "vakna aik" men det kanske var inbillning..
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
+1Magnutz skrev:Tycker inte att Nils eller Timmy ska in i laget som vi spelar nu.
Om Nisse ska in så är det som 7e back o enbart PP
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman