Kvalserien: Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014
Re: Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014
Fader vår....som är i....himmelen...
Fy fan vad nervös jag är!
Re: Sv: Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014
Japp. Jihde sa de i sändningen precis. Båda är redo och spelklara!DIF_Soldier skrev:Eh, va?ciirree skrev:Nils och Timmy var tydligen redo men man valde att köra vidare på detta som avslutade serien så vasst!
Jag visste att packet skulle få cred för stämningen idag. En jävla match, idag, har dem denna stämning och Per Forsberg kan inte förklara med ord hur magisk stämningen är. Gnagarsvin
Nu skakar jag ordentligt. Kallsvettas. Svårt att andas.
Derby!

Derby!

Läst det där säkert 5 gånger och läst Timmy hela tiden. Får skylla på extrema gummiben just nu!SkönaDjurgårn skrev:Sam L. spelar väl?mb81 skrev:Från läktaren?SkönaDjurgårn skrev:Att det brinner till i huvudet på honom och att han gör något osmart.medu82 skrev:Brinnbrinn?SkönaDjurgårn skrev:Oddset på att Sammy får brinnbrinn idag?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Nej, det där tror jag inte på. Nils har varit vår överlägset bästa back den här säsongen. Speciellt i PP. Kan aldrig tänka mig att han inte skulle gå före Alexander Falk som 7:e back.
Expert.
Nej, det här är fan inte kul längre. Börja matchen nu!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Matchen försenad med 10 minuter.
Råttpack1 kan inte ens sköta sig själva och komma i tid. Blir väl ett helt logistiskt projekt när 7300 råttor ska in på Hovet. Publikvärdarna är väl vana med 2500.
Råttpack1 kan inte ens sköta sig själva och komma i tid. Blir väl ett helt logistiskt projekt när 7300 råttor ska in på Hovet. Publikvärdarna är väl vana med 2500.
25/4-2025
Matchen uppskjuten 10 min pga publiken inte hittar till arenan.
Håll koll nu när svinen skiter ner sig av all press
Swype:at från min Sony Xperia Z1 i tapatalk
Swype:at från min Sony Xperia Z1 i tapatalk
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Men Nils gick på fullt på is för en vecka sedan. Varför skulle han inte spela idag annars?SirDIFalot skrev:Nej, det där tror jag inte på. Nils har varit vår överlägset bästa back den här säsongen. Speciellt i PP. Kan aldrig tänka mig att han inte skulle gå före Alexander Falk som 7:e back.
HahaLee Harvey Oswald skrev:Så, dukat och klart.
2 Citodon och en stadig Grönstedts, vad kan gå fel...?

- SirDIFalot
Han kan inte vara petad av sportsliga skäl. Så kan det bara inte vara.ciirree skrev:Men Nils gick på fullt på is för en vecka sedan. Varför skulle han inte spela idag annars?SirDIFalot skrev:Nej, det där tror jag inte på. Nils har varit vår överlägset bästa back den här säsongen. Speciellt i PP. Kan aldrig tänka mig att han inte skulle gå före Alexander Falk som 7:e back.
Expert.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tror faktiskt dem inte vill slänga in han ifrån en långtidsskada till en sådan tuff match.SirDIFalot skrev:Nej, det där tror jag inte på. Nils har varit vår överlägset bästa back den här säsongen. Speciellt i PP. Kan aldrig tänka mig att han inte skulle gå före Alexander Falk som 7:e back.
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman