Kvalserien: Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014
Re: Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014
Hackar sändningen får jag krupp
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Fan jag har _ALDRIG_ direkt varit nervös inför en match denna säsong... Men idag sitter fan nerverna utanpå kroppen!
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Hatar det här.
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
- Think if...
- Kontakt:
Det här är extra jobbigt med tanke på att råttorna egentligen inte bryr sig om hockeyn, det enda värdet för dom är att vinna mot oss, det skulle funka lika bra med curling för deras del.
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Using Tapatalk
Då börjar den precis att göra d#10 skrev:Hackar sändningen får jag krupp

Jag har inte haft så jättestor koll på Sofialäktaren och UCS tills inför denna säsongen, men den loggan som SL har, ett ansikte med kronan - varför har AIK en likadan fast svart och gul?
- SkönaDjurgårn
Re: Sv: Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014
Sam L. spelar väl?mb81 skrev:Från läktaren?SkönaDjurgårn skrev:Att det brinner till i huvudet på honom och att han gör något osmart.medu82 skrev:Brinnbrinn?SkönaDjurgårn skrev:Oddset på att Sammy får brinnbrinn idag?
What!? Nils Andersson ska inte vara petad. Han ska vara inne i PP.
Sankt Erik. Stockholms kommunvapen eller vad det kallas.ciirree skrev:Jag har inte haft så jättestor koll på Sofialäktaren och UCS tills inför denna säsongen, men den loggan som SL har, ett ansikte med kronan - varför har AIK en likadan fast svart och gul?
Ja, dom borde inte ha St Erik utan Solna stads sigill, om det är det du menar.ciirree skrev:Jag har inte haft så jättestor koll på Sofialäktaren och UCS tills inför denna säsongen, men den loggan som SL har, ett ansikte med kronan - varför har AIK en likadan fast svart och gul?
Senast redigerad av sthlm19 den 2014-03-17 18:49:07, redigerad totalt 1 gånger.
^ Förklarar dock inte varför Solna har det... Går inte att förklara 

- Lee Harvey Oswald
Äh, bara inte DIF:s spel hackar så står jag ut med det mesta ikväll#10 skrev:Hackar sändningen får jag krupp
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Okej. Har dem alltid haft den eller är den där nu för att håna? Jävla pack
- DIF_Soldier
Eh, va?ciirree skrev:Nils och Timmy var tydligen redo men man valde att köra vidare på detta som avslutade serien så vasst!
Säg den glädje som varar
Intressant, detta får diskuteras efter matchen då vi ju också har facit i hand.johan_80 skrev:där kom det både timmy och nils är petade i denna matchDonkels skrev:Till förmån för Falk och Lidström?johan_80 skrev:Dom spekulerade på aftonblaskan att nisse kan vara petad... för han e 100% redo för match
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel