I bekräftelsemailet för köp av biljett till derbyt står det:
"Tack för din bokning!
Biljetterna till derbyt hämtas ut från och med tisdag 18 mars i vår souvenirbutik inne i Globen centrum. Se till att hämta biljetterna innan matchdagen den 25 mars."
Bor på lite distans och det känns helt klart sådär att behöva åka till Stockholm bara för att hämta ut biljetten innan matchdagen. Är detta ett måste? Om ja, kan jag be någon jag känner att annan hämta ut biljetterna åt mig?
Tycker det är lite halvsvårt att ta reda på DIF-hockeys sida var man ska höra av sig angående liknande ärenden. Ska jag ringa till kansliet? Höra av mig till Attendence2 (de som säljer biljetterna)?
Hoppas att någon i föreningen, typ Jimmy P, ser detta
Mattebo skrev:I bekräftelsemailet för köp av biljett till derbyt står det:
"Tack för din bokning!
Biljetterna till derbyt hämtas ut från och med tisdag 18 mars i vår souvenirbutik inne i Globen centrum. Se till att hämta biljetterna innan matchdagen den 25 mars."
Bor på lite distans och det känns helt klart sådär att behöva åka till Stockholm bara för att hämta ut biljetten innan matchdagen. Är detta ett måste? Om ja, kan jag be någon jag känner att annan hämta ut biljetterna åt mig?
Tycker det är lite halvsvårt att ta reda på DIF-hockeys sida var man ska höra av sig angående liknande ärenden. Ska jag ringa till kansliet? Höra av mig till Attendence2 (de som säljer biljetterna)?
Hoppas att någon i föreningen, typ Jimmy P, ser detta
Detta fick jag av Stefan Traav:
Hej,
Ni som inte bor i stan kan hämta på matchdagen, men kom i god tid!!
getkloven skrev:Söker två biljetter (eller fler) sittplats till hemmaderbyt.
Du är nog inte ensam
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Rögle släppte idag lösbiljetter till kvalserien. Alla matcher kan man köpa till, förutom matchen mot oss. Säljs enbart i biljettluckorna vid Lindab Arena.
Trist att det blir svårt att få plåtar till matchen, men jävligt kul att vi nu sett till så att alla lag förutom Malmö i kvalserien måste köra speciella biljettsläpp för att dom är rädda för att arenorna ska bli uppköpta av Djurgårdare
Har Rögle släppt biljetterna "öppet" till sitt derby mot MIF men inte mot oss?
Det låter jävligt lurt då jag utgår från att matchen mot MIF måste vara deras klart hetaste.
Hoppas det pågår förhandlingar som ger JK en ordentlig bunt med plåtar och det är orsaken till varför inga biljetter släppts.
Det kommer vara massor med DIF-fans nere i Skåne den helgen varför kan inte lagen därnere inse att det är bättre och säkrare att tilldela oss sektioner som vi kan sälja istället för alternativet att vi tar oss in på de sektioner vi kan.
Även om Kvalserien är het har jag svårt att se Rögle sälja slut på 5400 biljetter i matchen mot oss. Deras derby mot MIF torde dock bli slutsålt.
pulverapa skrev:Bad en polare i Ängelholm (rögle-fan) köpa 4 biljetter som jag kunde ge vidare men han orkar inte gå tillbaka till arenan. Vilket svin!
Alltså sånt hatar man bara. Polare som säger ".. orkar inte!"
Värsta jag vet.
Hade jag bott närmare så hade jag gärna köpt biljetter till alla som ville på forumet. Bara kul o hjälpa till. Slöa människor!
Säljer två sittplats till hemmaderbyt då jag fått förhinder
Först till kvarn, och självklart till inköpspris 300:- /st
Köparen hämtar själv ut plåtarna i globenbutiken då jag inte befinner mig i sthlmsområdet.
Dajjen skrev:Säljer två sittplats till hemmaderbyt då jag fått förhinder
Först till kvarn, och självklart till inköpspris 300:- /st
Köparen hämtar själv ut plåtarna i globenbutiken då jag inte befinner mig i sthlmsområdet.
Daniel942 skrev:Hur fan kan det finnas biljetter kvar till imorgon?!
Håller med, gnagetfasoner och inte ha sålt ut!
Märkligt att det finns biljetter kvar. Nu ser vi fan till att fylla Hovet på samtliga hemmamatcher! Jag är taggad som fan till imorgon. Då ska/måste vi slå Skåne!
Och hur det än kommer att gå i KS så tycker jag att DIF har gjort en godkänd säsong även fast varje förlust svider så in i helvete och man bara vill skrika rakt ut. Men låt oss sluta upp och sjunga för Djurgården nu i de matcherna som är kvar och visa att vi fan inte är några medgångare som gnägget!