Bra ställen att se "bortaderbyt" ?
Re: Bra ställen att se "bortaderbyt" ?
Är det fortfarande biljetter kvar till ajk-DIF på måndag?
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
Vaska dom!Tessan skrev:Jag har fått biljetterna, men tror att jag måste sälja dem vidare...
Om någon utpräglad djurgårdare befinner sig i Miami så går det bra att komma hem till mig, kall öl i halva kylen finnes och jag har precis fått igång ett optimalt VPN så att visat funkar
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Hmm... Badbyxor eller lusekofta, det är frågan det...
Miami hade ju inte kännts så dumt nu när vintern kommit tillbaka med dunder och brak. Knappt man vill gå till O'leary's.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
sensei det där var så jäkla taskigt. tror inte du förstår timingen nu när det kommit snö igen... För att gottgöra dig själv så PM:a mig vem du ska boka flygbiljetten i. Ses efter kvalserien?
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
-
Vart kommer vi ha den största samlingen idag då?
-
En Arena ska tydligen visa matchen på storbild, men vet inte om jg är så sugen på att vara nästa Hovet idag...
-
Nu lyckades jag få en biljett trots allt. Kanske måste raka av håret, fixa lite tribaltatueringar på nacken snabbt innan derbyt för att smälta in. Känner mig sådär lagom taggad att sitta och titta på en match utan att kunna fira eventuella mål på vanligt manér. Jag tänker inte sätta mig i en situation där jag kan råka illa ut.
-
Kan lova att snuten kommer stänga igen de flesta krogar runt hovet idag efter klockan sju.
-
Sitter också utomlands; via vilken sida har du fixat VPN?sensei skrev:Om någon utpräglad djurgårdare befinner sig i Miami så går det bra att komma hem till mig, kall öl i halva kylen finnes och jag har precis fått igång ett optimalt VPN så att visat funkar
Anonine fungerade bra när jag satt i Thailand.Erik af Sibirien skrev:Sitter också utomlands; via vilken sida har du fixat VPN?sensei skrev:Om någon utpräglad djurgårdare befinner sig i Miami så går det bra att komma hem till mig, kall öl i halva kylen finnes och jag har precis fått igång ett optimalt VPN så att visat funkar
1962FenderStrat skrev:Nu lyckades jag få en biljett trots allt. Kanske måste raka av håret, fixa lite tribaltatueringar på nacken snabbt innan derbyt för att smälta in. Känner mig sådär lagom taggad att sitta och titta på en match utan att kunna fira eventuella mål på vanligt manér. Jag tänker inte sätta mig i en situation där jag kan råka illa ut.
Heh heh, ditto här. Jag tar på mig min turtröja (egentligen bara en gammal button-down som jag inte ens kan knäppa över ölmagen längre) och försöker hålla känslorna i styr.
Men det finns en mäktig mojo i denna trasa. Det kommer att sättas på prov ikväll...
Vaya con huevos, my darling.
-
Så, var ska ni se derbyt? Hänger gärna på om några ska på nån pub inne i stan.