50-kortet och slutspel
-
50-kortet och slutspel
50-kortet gäller som bekant inte i ett ev slutspel, men är det någon som vet om vi har förtur till våra platser samt om det blir någon form av subvention?
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Re: 50-kortet och slutspel
Ingen aning, tyvärr. När ämnet ändå är uppe vill jag bara vara säker på att säsongskortet inkluderar ett eventuellt slutspel. Någon som kan bekräfta?Greve Haddock skrev:50-kortet gäller som bekant inte i ett ev slutspel, men är det någon som vet om vi har förtur till våra platser samt om det blir någon form av subvention?
Man kunde ju köpa med eller utan slutspel. Om man inte köpte med slutspels biljetter har jag för mig att man har förtur att köpa sina biljetter även till slutspeletDiffe89 skrev:Ingen aning, tyvärr. När ämnet ändå är uppe vill jag bara vara säker på att säsongskortet inkluderar ett eventuellt slutspel. Någon som kan bekräfta?Greve Haddock skrev:50-kortet gäller som bekant inte i ett ev slutspel, men är det någon som vet om vi har förtur till våra platser samt om det blir någon form av subvention?
- Diffe89
- Kontakt:
Kunde man?! Gäller detta även klacken?Stocky skrev:Man kunde ju köpa med eller utan slutspel. Om man inte köpte med slutspels biljetter har jag för mig att man har förtur att köpa sina biljetter även till slutspeletDiffe89 skrev:Ingen aning, tyvärr. När ämnet ändå är uppe vill jag bara vara säker på att säsongskortet inkluderar ett eventuellt slutspel. Någon som kan bekräfta?Greve Haddock skrev:50-kortet gäller som bekant inte i ett ev slutspel, men är det någon som vet om vi har förtur till våra platser samt om det blir någon form av subvention?
EDIT: Kanske borde skrivit att jag har säsongskort i klacken..
Aha okej, nä klacken vet jag ej, sitter brevidDiffe89 skrev:Kunde man?! Gäller detta även klacken?Stocky skrev:Man kunde ju köpa med eller utan slutspel. Om man inte köpte med slutspels biljetter har jag för mig att man har förtur att köpa sina biljetter även till slutspeletDiffe89 skrev:Ingen aning, tyvärr. När ämnet ändå är uppe vill jag bara vara säker på att säsongskortet inkluderar ett eventuellt slutspel. Någon som kan bekräfta?Greve Haddock skrev:50-kortet gäller som bekant inte i ett ev slutspel, men är det någon som vet om vi har förtur till våra platser samt om det blir någon form av subvention?
- Diffe89
- Kontakt:
Förstod nästan detStocky skrev:Aha okej, nä klacken vet jag ej, sitter brevidDiffe89 skrev:Kunde man?! Gäller detta även klacken?Stocky skrev:Man kunde ju köpa med eller utan slutspel. Om man inte köpte med slutspels biljetter har jag för mig att man har förtur att köpa sina biljetter även till slutspeletDiffe89 skrev:Ingen aning, tyvärr. När ämnet ändå är uppe vill jag bara vara säker på att säsongskortet inkluderar ett eventuellt slutspel. Någon som kan bekräfta?Greve Haddock skrev:50-kortet gäller som bekant inte i ett ev slutspel, men är det någon som vet om vi har förtur till våra platser samt om det blir någon form av subvention?

Någon annan som vet? (Jag är i och för sig 90% säker på att det ingår, men vill vara 100)
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
Slutspel ingårDiffe89 skrev:Någon annan som vet? (Jag är i och för sig 90% säker på att det ingår, men vill vara 100)
http://www.jarnkaminerna.nu/nyheter.asp?id=3801
- Diffe89
- Kontakt:
Tack för bekräftelsenBjörne Nord skrev:Slutspel ingårDiffe89 skrev:Någon annan som vet? (Jag är i och för sig 90% säker på att det ingår, men vill vara 100)
http://www.jarnkaminerna.nu/nyheter.asp?id=3801

-