DIF Fotboll
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: DIF Fotboll
Haha, tänkte direkt på när någon skriker "TA NER FLAGGAN!" i klacken för att den skymmer sikten.Jepe skrev:Ta ner sidan!!
Expert.
Skämskudde! Intressant att folk gör det..SirDIFalot skrev:Men vilken fantastiskt bra idé. Vilka är det som bestämmer att vi ska göra sånt här på DIF fotboll egentligen?
http://sfgd.se/
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
Önskar att nån skymde både sikt och hörsel på den där sajten...SirDIFalot skrev:Haha, tänkte direkt på när någon skriker "TA NER FLAGGAN!" i klacken för att den skymmer sikten.Jepe skrev:Ta ner sidan!!
2014-04-07, vad hände?
Var beredda 13.00 idag för då kommer det smälla på Ticnet. Ni som ska ha biljetter till bortapremiären. KÖP KÖP KÖP. De kommer ta slut inom en väldigt snar framtid.
Sätt er vid en dator 13.00 med ett registrerat Ticnetkonto och pengar på kortet och köp så många biljetter ni kan komma över. Det kommer att finnas Djurgårdare som vill köpa biljetter av er.
Här är länken: http://www.ticnet.se/event/helsingborgs ... ter/297527
KÖP!
Sätt er vid en dator 13.00 med ett registrerat Ticnetkonto och pengar på kortet och köp så många biljetter ni kan komma över. Det kommer att finnas Djurgårdare som vill köpa biljetter av er.
Här är länken: http://www.ticnet.se/event/helsingborgs ... ter/297527
KÖP!
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
Helsingborg fegar ur och säljer alla sittplatser lokalt i Helsingborg förutom sektion A som tar 180 personer.
Uppdatering: När biljettsläppet började 13.00 såldes sektion A slut på ungefär 7-8 minuter.
Bortaklacken är påväg att ta slut och kommer ta slut idag eller imorgon. Ska ni ha biljetter måste ni köpa NU!
Uppdatering: När biljettsläppet började 13.00 såldes sektion A slut på ungefär 7-8 minuter.
Bortaklacken är påväg att ta slut och kommer ta slut idag eller imorgon. Ska ni ha biljetter måste ni köpa NU!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Har pratat med en polare i Hbg... Han kan fixa biljetterna ifrån Väla20002001 skrev:Helsingborg fegar ur och säljer alla sittplatser lokalt i Helsingborg förutom sektion A som tar 180 personer.

"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
"Det förefaller just nu som om samtliga biljetter som idag släpptes på ticnet har tagit slut. Det innebär alltså att vi IDAG har sålt ca 2 400 biljetter till Djurgårdssektioner. Räknar vi in med släppet igår innebär det ca 3 200 sålda biljetter."
"Vi kommer att få upp 600 biljetter som kommer att säljas i Stockholm i DIFbutiken och i DIF hockey concept store. Då gäller det verkligen för er som inte har införskaffat er biljett att vara på hugget. Vi återkommer med mer information om hur dessa biljetter kommer att säljas. Fram till dess kan ni uppdatera ticnet och se om det kommer in returer. "
Det är här heeeeeeeelt galet!
"Vi kommer att få upp 600 biljetter som kommer att säljas i Stockholm i DIFbutiken och i DIF hockey concept store. Då gäller det verkligen för er som inte har införskaffat er biljett att vara på hugget. Vi återkommer med mer information om hur dessa biljetter kommer att säljas. Fram till dess kan ni uppdatera ticnet och se om det kommer in returer. "
Det är här heeeeeeeelt galet!
17.00 släpps 232 biljetter på Sektion B på ticnet.
http://www.ticnet.se/event/helsingborgs ... ets/297527
KÖP UPP DEM DIREKT!
600 ståplatsbiljetter kommer att finnas tillgängliga från öppning imorgon lördag i hockeybutiken och fotbollsbutiken. Går inte att veta när nya biljetter blir tillgängliga så köp på en gång
Edit: Sektion B tog slut på en kvart.
Häng på låset om ni ska ha de 600 biljetterna som börjar säljas imorgon bitti
http://www.ticnet.se/event/helsingborgs ... ets/297527
KÖP UPP DEM DIREKT!
600 ståplatsbiljetter kommer att finnas tillgängliga från öppning imorgon lördag i hockeybutiken och fotbollsbutiken. Går inte att veta när nya biljetter blir tillgängliga så köp på en gång
Edit: Sektion B tog slut på en kvart.
Häng på låset om ni ska ha de 600 biljetterna som börjar säljas imorgon bitti
Första tanken var whaaaat... Sen var den ju ganska skön hahaha https://diftv.solidtango.com/video/aldrigensam
2014-04-07, vad hände?
Jag ryser när jag ser den.
Slår gnagets dito med hästlängder
Slår gnagets dito med hästlängder
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vilka ifrån forumet ska ner till Hbg?
Vet om: Pulverapa so far
Vet om: Pulverapa so far
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
- SirDIFalot
Jag kör Köpenhamn fredag-måndag. Tar sig Rögle till kvalserien blir det alltså både Rögle away och Helsingborg away