Kvalserien: Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014
Kvalserien: Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014
Nu börjar det. En match i taget.
19:00.
19:00.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Re: Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014
Jag vill minnas den här kvalserien som en av höjdpunkterna i mitt liv och det minnet börjar här!
RULLAD MÖSSA!! INGA PENGAR!! VI ÄR INTE AIK!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vågar knappt tänka på matchen. När jag väl gör det genomströmmas kroppen av en massa olika känslor. Ångest, glädje, förväntan, nervositet.......
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Överlever vi de 10 första minutrarna av anstormning så kan allt hända. Gör vi det inte är vi rökta. Jag har ingen som helst känsla än inför denna och kommande matcher. Ingen god, ingen dålig. Bara skönt att bara vara. Vet inte vad det betyder 

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Om Rögle nu tar sig till kvalserien så blir detta den enda matchen som jag inte kommer se på plats.
Kanske är bäst så, för när man möter Gnaget är det otroligt svårt att hålla känslorna i styr.
HATA GNAGET!
Kanske är bäst så, för när man möter Gnaget är det otroligt svårt att hålla känslorna i styr.
HATA GNAGET!
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
- Lee Harvey Oswald
Känner inge lust alls inför denna match, bara en genuin gigantiskt oro.
Kommer förmodligen vara tvungen att se den en gång till i efterhand, bara för att fatta vad som verkligen hände (får lätt tunnelseende vid stress)
Det gäller att överleva detta bara, då finns det att bygga på.
Ändå bra att vi börjar med SHL-lagen de första matcherna, DIF har verkligen allt att vinna denna gång.
En bra inledning, då vet man aldrig hur långt det bär
Kommer förmodligen vara tvungen att se den en gång till i efterhand, bara för att fatta vad som verkligen hände (får lätt tunnelseende vid stress)
Det gäller att överleva detta bara, då finns det att bygga på.
Ändå bra att vi börjar med SHL-lagen de första matcherna, DIF har verkligen allt att vinna denna gång.
En bra inledning, då vet man aldrig hur långt det bär
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Fan känner enorm nervositet.
Skönt med en spelklar Nisse, hoppas backarna behåller lugnet och nu får gärna Adam spela på sin högstanivå! Kör bara kör!! Krossa AIK
Skönt med en spelklar Nisse, hoppas backarna behåller lugnet och nu får gärna Adam spela på sin högstanivå! Kör bara kör!! Krossa AIK
-
Har de kommit ut med vilka kanaler som sänder första omgången? måste ju tyvärr följa matchrna hemma :/
Varför är det så lång tid mellan varje match? :/
Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014
De tre första sändningarna är klara:awakezebastian skrev:Har de kommit ut med vilka kanaler som sänder första omgången? måste ju tyvärr följa matchrna hemma :/
AIK – Djurgården, Viasat Hockey
Djurgården – Malmö, TV10
Västerås – Djurgården S24
Edit: såg nu att du frågade om första omgången enbart, men där har du DIFs schema iallafall...
Första omg:
Malmö – Västerås, Viasat Sport
Playofflaget – Örebro s24
2014-04-07, vad hände?
-
Tack!Jepe skrev:De tre första sändningarna är klara:awakezebastian skrev:Har de kommit ut med vilka kanaler som sänder första omgången? måste ju tyvärr följa matchrna hemma :/
Djurgården – Malmö, TV10
Västerås – Djurgården S24
Edit: såg nu att du frågade om första omgången enbart, men där har du DIFs schema iallafall...
Första omg:
Malmö – Västerås, Viasat Sport
Playofflaget – Örebro s24

Tycker verkligen inte om s24 alltså, så sjukt B och dåliga sändningar!

Varför är det så lång tid mellan varje match? :/
Skönt att man har fått vila från ångesten i en vecka iallafall.
Nu kör vi!
Nu kör vi!
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Fy fan vad jag hatar aik alltså. Så obeskrivligt mycket. Överlägset den vidrigaste klubben på jordklotet. Allt vad den där tattarklubben står för kan dra åt helvete.
Expert.
Här tar vi ton, mi ma mo. Mi ma mo.
Krossa gnhiet!
Sent from my iPad using Tapatalk
Krossa gnhiet!
Sent from my iPad using Tapatalk