Bra ställen att se "bortaderbyt" ?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Bra ställen att se "bortaderbyt" ?
Tips mottages tacksamt på bra ställen där man kan se AIK - DIF den 17:e. Gärna i kombo med god mat. Matchen går på Viasat, men känns lite halvtrist att sitta hemma och se ett derby på datorn.
Frågan är varför inte DIF anordnar något liknande:
http://www.aikhockey.se/artikel/49828/
Frågan är varför inte DIF anordnar något liknande:
http://www.aikhockey.se/artikel/49828/
Re: Bra ställen att se "bortaderbyt" ?
Östra lär vara smällfullt såväl som i stort sett varenda O'learys och sportbarer över hela stan med undantag för Spitfire som aldrig hört talas om annat än TV4 sport.. O'learys vid hörnet av Birger Jarlsgatan/Tegnérgatan undviker i alla fall jag helst då det var där KS och sedermera HA blev verklighet.1962FenderStrat skrev:Tips mottages tacksamt på bra ställen där man kan se AIK - DIF den 25:e. Gärna i kombo med god mat. Matchen går på Viasat, men känns lite halvtrist att sitta hemma och se ett derby på datorn.
-
JohanPez skrev:Östra lär vara smällfullt såväl som i stort sett varenda O'learys och sportbarer över hela stan med undantag för Spitfire som aldrig hört talas om annat än TV4 sport.. O'learys vid hörnet av Birger Jarlsgatan/Tegnérgatan undviker i alla fall jag helst då det var där KS och sedermera HA blev verklighet.1962FenderStrat skrev:Tips mottages tacksamt på bra ställen där man kan se AIK - DIF den 25:e. Gärna i kombo med god mat. Matchen går på Viasat, men känns lite halvtrist att sitta hemma och se ett derby på datorn.
O'Learys är bra, men man vill inte hamna på "fel" ställe. O'Learys här i Sumpan känns sådär halvkul, kommer garanterat vara fullt med råttor. Man kanske ska satsa på Storgatan Östermalm eller den vid Centralen.
Jag kommer att se matchen på mitt gods.
-
Härligt. Du är välkommen till min enkla boning annars:Sjöwall skrev:Jag kommer att se matchen på mitt gods.
http://www.hemnet.se/bostad/gard-17rum- ... 35-5786634
Vi blir ett gäng på från forumet O'Learys i Gamla Stan.
-
- Säsongskort: Ja
Salas skrev:Vi blir ett gäng på från forumet O'Learys i Gamla Stan.
Salas har du börjat med starkspriten redan nu?
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Den kommer fram lagom tills derbyt på måndag för att ta bort all ångest. Jag ska vara så stupfull så att jag inte kan reflektera över det som händer i matchen!medu82 skrev:Salas skrev:Vi blir ett gäng på från forumet O'Learys i Gamla Stan.
-
Haha bra där...Salas skrev:Den kommer fram lagom tills derbyt på måndag för att ta bort all ångest. Jag ska vara så stupfull så att jag inte kan reflektera över det som händer i matchen!medu82 skrev:Salas skrev:Vi blir ett gäng på från forumet O'Learys i Gamla Stan.
Kommer du ner till Ängelholm om vi får Rövle?
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Beror på hur pass dyr en resa skulle bli. Är inte allt för sugen på att lägga ut allt för mycket den helgen. Tanken är att åka ner till Malmö helgen efter om vi är med i racet då.medu82 skrev:Haha bra där...Salas skrev:Den kommer fram lagom tills derbyt på måndag för att ta bort all ångest. Jag ska vara så stupfull så att jag inte kan reflektera över det som händer i matchen!medu82 skrev:Salas skrev:Vi blir ett gäng på från forumet O'Learys i Gamla Stan.
Kommer du ner till Ängelholm om vi får Rövle?
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Till min förvåning lyckades jag boka två biljetter till derbyt, trots att de endast skulle vara för medlemmar i aik. Kanske ska sälja dem vidare dock. Känslorna kan lätt komma i svall på en sån här match och är inte så sugen att då vara omringad av sorkar, råttor och Fridolin.
Hemma i soffan med några polare är väl ett rätt bra ställe 

-
bastis7 skrev:Hemma i soffan med några polare är väl ett rätt bra ställe
Det är ett billigt och ganska trevligt alternativ, absolut. Lutar åt det.
Antar att du inte fått biljetterna än?Tessan skrev:Till min förvåning lyckades jag boka två biljetter till derbyt, trots att de endast skulle vara för medlemmar i aik. Kanske ska sälja dem vidare dock. Känslorna kan lätt komma i svall på en sån här match och är inte så sugen att då vara omringad av sorkar, råttor och Fridolin.
Står att de kommer skickas ut under helgen -->innebär förmodligen att de kommer kolla upp medlemsnummer etc.
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jag har fått biljetterna, men tror att jag måste sälja dem vidare...