Edit: Smart där Lill-Berglund

Bortsett från att jag också tror Rögle har störst potential att ställa till det i KS, så vore de utan DIF-glasögon ett trevligt tillskott. Fin hockey och övriga trumallsvenskans överlägset mest befriande läktarkultur. Att de dessutom tacklar och pucklar på Bofors rejält nu ger ju alltid lite guldstjärna i kanten. Rögle eller Bofors, bara inte men- och pinnlösa KHK.Lee Harvey Oswald skrev:Rbk kan bli en otrevlig överraskning för samtliga KS-lag.
Fungerar otroligt bra just nu som lag
Edit//Haha, 30sek senare, årets indianare från rögle
Han är skyldig att indirekt spela upp oss genom att göra stormatcher i KS mot våra motståndare och ha migrän mot oss.pulverapa skrev:För en gångs skull har MT sett rätt hyfsad ut... Kliver fram och gör viktiga poäng.
Har du sett Playoffserien? Rögle imponerar stort! Där kan vi prata om ett lag som prickat formen perfekt. Med deras ögon sett är det här det mest optimala som kunde hända. En blek grundserie där de precis tar sig vidare till PO. Där prickar de formen! Hittar en målvakt som storspelar, och FRAMFÖRALLT så har de fått igång ett försvarsspel som gör mig väldigt orolig. Satans vad disciplinerat och väldrillat. Liljas fadäs igår är det enda grova misstaget Ängelholmarna gjort denna serie. Det i kombination med den här Kevin Lindskoug i målet så kommer de ställa till det för ALLA lag i KS, det är jag säker på.BOMBOM BOUCHARD skrev:
Rbk imponerar ingenting just nu. De hade tur mot Karlskrona och ska vara glada att de har allt i egna händer. De ser lika tröga och kraftlösa ut som de gjorde mot oss i sista matchen.
Fördelen med Rögle är väl att de kanske kan göra livet surt för Mif, även om den chansen är minimal.
Precis. 15 månader från guldet.nyllet skrev:Vi har 2 poäng efter dom 4a första matcherna
...... Sen vinner vi resten och kör ett sm guld 2015 på det.