Salas skrev:Kommer att bli Rögle som tar sista kvalserieplatsen. Ingenting talar för att Rögle ska kunna missa detta.
Mora har dålig målskillnad och är 6 poäng efter Rögle med två omgångar kvar. Dom är helt borta.
Karlskoga har dålig målskillnad och är 3 poäng efter Rögle, alltså behöver dom ta 4 poäng mer än Rögle. Dom har skador på nyckelspelare, avstängningar samt visar en usel form. Även dom är helt borta.
Karlskrona är en poäng efter Rögle, med två mål sämre målskillnad. Vinner Rögle en av sina två kvarvarande matcher mot avsågade Mora och Karlskoga, behöver Karlskrona förmodligen ta 5 poäng på två raka bortamatcher. Känns inte så sannolikt, inte minst då dom mött klart Rögle och inte har saken i egna händer.
Ska säga nåt förbjudet. Jag hoppas Rögle tar platsen då vi haft hyfsat enkelt mot dom. Men det kommer man väl få käka upp..
"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
Isabo skrev:Är jag den ende här som köpte säsongskortet där Kvalserien ingår?
Kvalserien ingår i alla säsongskort!
Vad jag menade var att alla pratar om att köpa biljetter till Kvalserien och jag udnrade om ingen hade säsongskort.
Men vad jag har för mig så kunde man köpa säsongskort i tre olika kategorier där det ingick olika mycket, där lägsta nivån inte inkluderade kvalmatcherna? Elelr minns jag fel?
Isabo skrev:Är jag den ende här som köpte säsongskortet där Kvalserien ingår?
Kvalserien ingår i alla säsongskort!
Vad jag menade var att alla pratar om att köpa biljetter till Kvalserien och jag udnrade om ingen hade säsongskort.
Men vad jag har för mig så kunde man köpa säsongskort i tre olika kategorier där det ingick olika mycket, där lägsta nivån inte inkluderade kvalmatcherna? Elelr minns jag fel?
Litet, standard och plus har jag för mig.
Litet - grundserien och kval
Standard - ET, grundserien och kval
Plus - ET, grundserien, kval och hockey på hovet med A-laget.
Jotack. Det börjar utkristallisera sig rejält till frugans förtret. Hon är dock väl medveten om att Djurgården går före både henne och personlig hygien.
OT: Förövrigt är säsongsplåten till Tele 2 införskaffad likväl biljett till premiären i norra Danmark. Hoppas få se många hockeyvänner under fotbollsåret.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Ähh vafan, vi tar det i egna händer. Samling hos Sensei så kan vi kolla hockeyfighter i pausen.. Antar att du har någon slags box med de blodigaste jävlarna?
Har också tänkt att det vore trevligt att se matchen ute någonstans! Däremot inte En Arena som många säger. Jag sätter fan inte min fot nära Globenområdet under den matchdagen.
Manijock skrev:Ähh vafan, vi tar det i egna händer. Samling hos Sensei så kan vi kolla hockeyfighter i pausen.. Antar att du har någon slags box med de blodigaste jävlarna?
Allvarligt, vore nåt att se fram emot det
Ingen som har tex nyseparerat och fått onödigt stor lya där man kan samlas?
Är så sjukt nevös redan nu inför denna fight, känner att jag borde frångå rutinerna och se den på annan plats.
Om inte annat så bara för att avleda den värsta ångesten
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan