västerås away 21/3
västerås away 21/3
Är det några som drar sig till Västerås den 21a? Jag kommer göra det, och självklart på borta stå. Vore ju härligt att sjunga ut gurkorna!
RÖTT FÖR BLODET GENOM HJÄRTA OCH VEN
GULT FÖR SOLENS VÄRMANDE SKEN
BLÅTT FÖR HIMMEL,REGN OCH HAV
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Re: västerås away 21/3
I'll be there!
Någon som vet när biljetterna släpps?
Imorgon 10.00!
Jag är sugen! Men hur fan får man tag i biljetter? När jag kollade under förmiddagen går det inte på Ticnet och på Västerås hemsida kunde man bara köpa kvalserie-kort.
"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
https://event.webbiljett.se/vik/step/ch ... rting.aspxDIF#1 skrev:Jag är sugen! Men hur fan får man tag i biljetter? När jag kollade under förmiddagen går det inte på Ticnet och på Västerås hemsida kunde man bara köpa kvalserie-kort.
TackarAxel_K skrev:https://event.webbiljett.se/vik/step/ch ... rting.aspxDIF#1 skrev:Jag är sugen! Men hur fan får man tag i biljetter? När jag kollade under förmiddagen går det inte på Ticnet och på Västerås hemsida kunde man bara köpa kvalserie-kort.

"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
Någon som vet om JK har buss? Inte hittat nåt på deras hemsida.
Det blir dubbelmatch, resa till Västerås fredag, övernattning på hotell. Lördag avfärd till Örebro för fest och sedan match söndag och åter hemma i Stockholm söndagkväll!
Sent biljettsläpp! De är väl oroliga att stolta, rika Djurgårdsmän ska köpa alla biljetter så att de lokala bruksgubbarna inte får några..Axel_K skrev:https://event.webbiljett.se/vik/step/ch ... rting.aspxDIF#1 skrev:Jag är sugen! Men hur fan får man tag i biljetter? När jag kollade under förmiddagen går det inte på Ticnet och på Västerås hemsida kunde man bara köpa kvalserie-kort.
Självklart, varför skulle någon missa denna resa?
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
Härligt! Stör mig på att dom ändrat datum och tid. Dom skulle släppa biljetterna idag ( 11/03 ) klockan 11. Vilka jävla bönder!
men som sagt, hoppas på mycket folk som vill sjunga fram vårat lag. Någon från dalarna som ska till Västerås så ordnar vi det
men som sagt, hoppas på mycket folk som vill sjunga fram vårat lag. Någon från dalarna som ska till Västerås så ordnar vi det

RÖTT FÖR BLODET GENOM HJÄRTA OCH VEN
Antagligen så vill de inte att deras hemsida ska krascha 

Så sittplats är alltså kört för Djurgårdare? Det lär väl inte inte finnas några kvar när eventuella biljetter släppks den 19:e? Om jag inte bor i Stockholm kan jag ändå köpa ståplats från JK och ta mig till västerås på egen hand?
JK kommer att arrangera resa och den som åker med oss att garanterad biljett till bortastå (ingår dock inte i busspriset).
Resterande platser kommer att släppas endast som direktinsläpp.
Resterande platser kommer att släppas endast som direktinsläpp.