Kvalserien 2014
Re: Kvalserien 2014
Spelschemat är nu klart! Enligt Madhawk har Viasat första tjing på att släppa det. Klockan 15:45 idag 

Klart att det blir derbyn på Hovet också.... Här dör hockeyn på riktigt!
så fel du harManijock skrev:Klart att det blir derbyn på Hovet också.... Här dör hockeyn på riktigt!
Mats Jonsson skriver på twitter att det blir 2 derbyn i Globen
för övrigt är det aik-DIF i första omgången
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Och nu kom denna upp:4.9.5 skrev:så fel du harManijock skrev:Klart att det blir derbyn på Hovet också.... Här dör hockeyn på riktigt!
http://www.difhockey.se/artikel/4129/
Lite fel ute?
Avskaffa tre mot tre.
Jävla MatsMattias_87 skrev:Och nu kom denna upp:4.9.5 skrev:så fel du harManijock skrev:Klart att det blir derbyn på Hovet också.... Här dör hockeyn på riktigt!
http://www.difhockey.se/artikel/4129/
Lite fel ute?
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
Börja "borta" mot gnägget, utan att vi får några biljetter? Jo jag tackar. Fy fan.
YNWA skrev:Börja "borta" mot gnägget, utan att vi får några biljetter? Jo jag tackar. Fy fan.
Förjävligt! Man hade ju sätt fram emot två heta derbyn där vi krossa ajk både plan och läktaren men icke sa nicke...
Dels det, men jag tänker även på det sportsliga. Frågan är hur våra spelare tacklar det underläget att gå in i första matchen på hovet med i stort sett bara gnagare på plats?bastis7 skrev:YNWA skrev:Börja "borta" mot gnägget, utan att vi får några biljetter? Jo jag tackar. Fy fan.
Förjävligt! Man hade ju sätt fram emot två heta derbyn där vi krossa ajk både plan och läktaren men icke sa nicke...
Kanske är till vår fördel, vem vet.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Att vi börjar borta är inget konstigt, vi kom ju trea. Pissigt att få möta aik i första matchen dock.
Avskaffa tre mot tre.
Gnagarna lär ju skita på sig när de ser att folk kollar på ocksåYNWA skrev:Dels det, men jag tänker även på det sportsliga. Frågan är hur våra spelare tacklar det underläget att gå in i första matchen på hovet med i stort sett bara gnagare på plats?bastis7 skrev:YNWA skrev:Börja "borta" mot gnägget, utan att vi får några biljetter? Jo jag tackar. Fy fan.

Min känsla är att det kommer bli kaos ändå. På nåt sätt så blir det alltid kaos när AIK och Djurgården spelar och det är bara sorgligt, spelar ingen roll hur dem lägger matcherna!
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Helt sjukt dåligt upplägg, riktigt jävla tokrisigt tyvärr... väldigt besviken. Extremt besviken faktiskt. 

-
: )Axel_K skrev:Gnagarna lär ju skita på sig när de ser att folk kollar på ocksåYNWA skrev:Dels det, men jag tänker även på det sportsliga. Frågan är hur våra spelare tacklar det underläget att gå in i första matchen på hovet med i stort sett bara gnagare på plats?bastis7 skrev:YNWA skrev:Börja "borta" mot gnägget, utan att vi får några biljetter? Jo jag tackar. Fy fan.
Sent from my iPad using Tapatalk
vad är det för jävla skit....är verkligen Globen så full? fy fan vad dåligt
- -daniel-
Jag tänker inte acceptera att inte kunna se ett derby på plats. Det är helt jävla snedvridet och gör mig galen. HELVETE.