Tjena 2 st DIFare från Nkpg kommer ! Har äntligen fått tag på platser men polarens farsa som köpte biljetterna ( han köpte dom på kansliet i linköping) där sa som att de var linköping klacken :S tänkte om det kan stämma ? nån som vet ? kan man inte ta sej till difklacken iaf ? SVARA snälla
sthlm stolthet skrev:Pratade med dom på LHC kansliet idag, det fanns gått om biljetter men man tog bort bokningen på ticnet för man var "rädda" att för många Djurgårdare skulle komma. Därför har Linköping tagit bort möjligheten för oss att köpa ståplatsbiljetter via nätet.
MM vet ! vi köpte våra på kansliet men fick i lhc klacken :S
sthlm stolthet skrev:Pratade med dom på LHC kansliet idag, det fanns gått om biljetter men man tog bort bokningen på ticnet för man var "rädda" att för många Djurgårdare skulle komma. Därför har Linköping tagit bort möjligheten för oss att köpa ståplatsbiljetter via nätet.
Det här blir min sista chans att få en biljett till matchen, i fredags fanns det ingen biljett i LHC:s fan shop men de skickade alla till kansliet så farsan ska dit imorrn och försöka fixa en biljett.
Dessvärre får ja gå på matchen själv isåfall, det blir första gången. Hoppas det blir en ståplats bara..
Är det samma biljetter till hemma och borta klacken så jag kommer in i Djurgår`n klacken?
diffarn1 skrev:Det här blir min sista chans att få en biljett till matchen, i fredags fanns det ingen biljett i LHC:s fan shop men de skickade alla till kansliet så farsan ska dit imorrn och försöka fixa en biljett.
Dessvärre får ja gå på matchen själv isåfall, det blir första gången. Hoppas det blir en ståplats bara..
Är det samma biljetter till hemma och borta klacken så jag kommer in i Djurgår`n klacken?
YES!! Han fick tag på biljetter till mig och min kompis!
Ståplats vart det också .
Visserligen är min kompis ingen Djurgårdare men han gillar hockey iaf .