ciirree skrev:Jag tar direktplats med alla dagar i veckan.. men endå, 4p till godo och matchtempo är inte nåt att deppa ihop över, en placering bättre än förra året!
EDIT: Om inte fullsatt så måste matcher mot Malmö, VIK och Örebro i en Kvalserie lätt komma över 7k.
Tyvärr är det ju inte 4 poäng tillgodo, vi börjar med 4 poäng men Karlskrona (eller Rögle) börjar ju med 3, femteplacerade lag får 2 och sista 1 p (är det väl?). Men vi har ju ivf bäst utgångsläge i ett förkval.
Juste det var det jag menade. Bäst utgångsläge - och det är ju inte fy skam! Hade vi inte haft alla skador så hade jag nog tagit fjärdeplatsen hellre så man har bra matchtempo!
Blir det KS direkt finns det inget som hindrar oss från att hyvla av en eller två träningsmatcher om vi så önskar, tar hellre det än de extra kniven mot strupen-matcherna som PO innebär.
Landar vi i PO tror jag att vi tar den fjärde platsen i KS men väl där ser jag inte att ett halvt slutkört DIF har mycket att hämta mot varken Malmö, aik eller Örebro. KS direkt är vår enda (lilla) chans.
För alla er som blev besvikna över att ha betalat att abonnemang på viaplay och bara kunnat se en match där djurgården spelar. NYHETER. För det första så ska de se till så spelscheman kommer upp tidigare så man vet vilka matcher som kommer visasa på viaplay
För det andra... Rögle-Djurgården som skulle visats 14-03-04 på s24 är nu ändrad till viasat hockey och därmed viaplay!
lefflan skrev:För alla er som blev besvikna över att ha betalat att abonnemang på viaplay och bara kunnat se en match där djurgården spelar. NYHETER. För det första så ska de se till så spelscheman kommer upp tidigare så man vet vilka matcher som kommer visasa på viaplay
För det andra... Rögle-Djurgården som skulle visats 14-03-04 på s24 är nu ändrad till viasat hockey och därmed viaplay!
Vart står detta?
Jag vet att dem har ändrat DIF matchen men jag hittar inte vart det står att dem ska "skärpa sig" med scheman så de kommer ut i tid!
lefflan skrev:För alla er som blev besvikna över att ha betalat att abonnemang på viaplay och bara kunnat se en match där djurgården spelar. NYHETER. För det första så ska de se till så spelscheman kommer upp tidigare så man vet vilka matcher som kommer visasa på viaplay
Vart står detta?
Jag vet att dem har ändrat DIF matchen men jag hittar inte vart det står att dem ska "skärpa sig" med scheman så de kommer ut i tid!
Står ingenstans. Jag ringde igår om detta. Tänk även på att om ni har störningar så ska ni alltid säga till. 25% för en störning 50% för 2 störningar minus det priset ni betalar per månad. Inte mer än rätt när de dessutom har visat så få matcher 2014.
Men han sa att han skulle föra detta vidare. Det kan ju faktiskt hända att dom fixar scheman i tid nu. Jag menar. Innan la dom förmodlingen upp sent bara för alla skulle va tvungna att köpa från s24 viaplay och HA-play. Alla tjänade ju på det. Men jag framförde att detta stör många och att vi säger upp våra abonnemang och ingen förändring sker. Då tappar ju dom kunder.
Nu är iallafall matchen flyttad från s24 till viasat/viaplay.
Bra att du ringde! För jag har nämligen också ringt ett par gånger!
Viaplay är riktigt bra på att ge ersättning om man får störningar, det gillar jag. Hoppas verkligen att scheman läggs i bra tid tills nästa säsong (om vi blir kvar i HA).
Vart står detta?
Står ingenstans. Jag ringde igår om detta. Tänk även på att om ni har störningar så ska ni alltid säga till. 25% för en störning 50% för 2 störningar minus det priset ni betalar per månad. Inte mer än rätt när de dessutom har visat så få matcher 2014.
Men han sa att han skulle föra detta vidare. Det kan ju faktiskt hända att dom fixar scheman i tid nu. Jag menar. Innan la dom förmodlingen upp sent bara för alla skulle va tvungna att köpa från s24 viaplay och HA-play. Alla tjänade ju på det. Men jag framförde att detta stör många och att vi säger upp våra abonnemang och ingen förändring sker. Då tappar ju dom kunder.
Nu är iallafall matchen flyttad från s24 till viasat/viaplay.
Bra! Känns, som jag sagt tidigare, illa att behöva ha tre olika leverantörer. Blir dyrt och diffar betydligt i kvalitet!
lefflan skrev:Japp! En månad fick jag betala 90 kr nästa 179 och kommande 209. Dom är inte omöjliga att ha att göra med iallafall. På det viset är dom bra med.
Intressant och se hur mycket de kommer visa från kvalet. (om de kommer upp fort?)
Kvalserien lär de väl kunna köra 3 matcher? TV10, Viasat Hockey och Viasat Sport.