Djurgårdens IF - Asplöven HC 28/2 2014
Re: Djurgårdens IF - Asplöven HC 28/2 2014
Jag känner mig livrädd för i kväll.. Magen värker! Vi måste vinna. KHK måste vinna.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Av 75 möjliga poäng på hovet har vi endast tappat 25, varav 10 var i det mörka November
ikväll blir det torsk)))
Verkar som att UCS dyker upp ikväll också.
Hovet ska KOKA denna afton
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Fantastiskt isf!20002001 skrev:Verkar som att UCS dyker upp ikväll också.

Jag sitter helt apatisk idag och bara väntar på match. Längesedan man var så här spänd!
Kommer vara på plats, kom förbi och säg hej Jockmaniac..!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Är du ryss nu eller?Sjöwall skrev:ikväll blir det torsk)))

Med tanke på Sjöwalls tweets under dagen så tror jag han går på droger...pulverapa skrev:Är du ryss nu eller?Sjöwall skrev:ikväll blir det torsk)))

Någon ny siffra för kvällen? Är helt säker på att jag läste 8000 någonstans men kan inte hitta något om det nu.
Är EN ARENA öppen för hockeysupportrar? Låser dom ut alla techno-kids? Vem dömer?
Är EN ARENA öppen för hockeysupportrar? Låser dom ut alla techno-kids? Vem dömer?
Född till sportchef.
-
Djurgårdens IF - Asplöven HC 28/2 2014
8 k, Blir hääärligt trångt då!android skrev:Någon ny siffra för kvällen? Är helt säker på att jag läste 8000 någonstans men kan inte hitta något om det nu.
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Nu har jag laddat upp för kvällens match genom att kolla klipp från järnkaminernas dag de sista åren och matchen mot Leksand förra säsongen, så underbar känsla i kroppen efter den uppladdningen.
Vi ses i klacken
Vi ses i klacken

https://www.youtube.com/watch?v=iEkGgPPaa8w @ 1:18Sjöwall skrev:ikväll blir det torsk)))
-
- Säsongskort: Ja
Laddar med 3e perioden DIF-BIK JK-dagen '13.joakime70 skrev:Nu har jag laddat upp för kvällens match genom att kolla klipp från järnkaminernas dag de sista åren och matchen mot Leksand förra säsongen, så underbar känsla i kroppen efter den uppladdningen.
Vi ses i klacken

25/4-2025
- Lidingö DIF
Så jävla febersjuk att jag ser rosa elefanter. Måste ha fått Ebola eller nått i Sochi. Får vispa ihop nån cocktail av allt ur medicinskpåpet (microlax, ipren, kan jang & tandtråd) för det har gått ut stränga förhållningsorder om närvaroplikt via email till oss säsongare. Så om ni ser en medelålders man med hallisar som får stryk av vaktpersonalen så får ni vänligen informera dem om att jag är ofarlig.
Vi ses på A11.....om jag hittar dit.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
-
Äsch, ta lite pseudoeffedrin så löser det sig!Lidingö DIF skrev:Så jävla febersjuk att jag ser rosa elefanter. Måste ha fått Ebola eller nått i Sochi. Får vispa ihop nån cocktail av allt ur medicinskpåpet (microlax, ipren, kan jang & tandtråd) för det har gått ut stränga förhållningsorder om närvaroplikt via email till oss säsongare. Så om ni ser en medelålders man med hallisar som får stryk av vaktpersonalen så får ni vänligen informera dem om att jag är ofarlig.
25/4-2025