Hata aik
Re: Hata aik
Akim Aliu till gnaget. Alla topplagen i allsvenskan skiter förmodligen på sig i detta nu...
Ungefär så här känner jag mig just nu...
Ungefär så här känner jag mig just nu...
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Esa Pirnes/Teemu Ramstedt 2.0
Från hans EP:
"On the downside, he has been accused of being a lazy player with a sore attitude to the game at times."
Från hans EP:
"On the downside, he has been accused of being a lazy player with a sore attitude to the game at times."
25/4-2025
- diftobbe89
Mini-version av Laraque dom hade för något år sen eller, är det så dom ska locka tillbaka publiken
Gnaget åker ur iår..

Gnaget åker ur iår..
Spela fult
- Jim Morrison
Akim kommer ju helt klart paja något knä i DIF när/om vi möts i en kvalserie. Med den hetsstämningen. Oj oj.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- minalman
För min del kan han gärna paja bägge (sina).Jim Morrison skrev:Akim kommer ju helt klart paja något knä i DIF när/om vi möts i en kvalserie. Med den hetsstämningen. Oj oj.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Jim Morrison skrev:Akim kommer ju helt klart paja något knä i DIF när/om vi möts i en kvalserie. Med den hetsstämningen. Oj oj.
Hank får gärna paja hans knä.
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Spydde lite när såg att han draftats att mitt Chicago! 

- minalman
gnaget har ledigt till 17 mars.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Gnagets ekonomi ska vara körd i botten och åker de ur finns det stor risk att de skickas ner ytterligare divisioner på ekonomiska grunder. Väl i division 2-3 lär de sista få supportrarna ge upp och AIK hockey går i graven. Jag vet att somliga gillar hockeyderbyna men att vi är två stora föreningar tror jag kan missgynna oss i fråga om hjälp från kommunen som i dagsläget måste dubbla sitt eventuella bistånd för att inte hamna i trubbel.
Sent from my iPad using Tapatalk
Gnaget får gärna ta ledigt för gottminalman skrev:gnaget har ledigt till 17 mars.
Solna värvar vidare. Efter Akim Aliu rullar nu tre nya skräckinjagande spelare in.
Först ut... trumvirvel!
Martin Karlsson, RW från Almtuna. 17 poäng den här säsongen.
Sedan kommer... trumvirvel!
Per Svensson, back från Almtuna. 4 poäng och -6 den här säsongen.
Sist men inte minst, kommer storsatsningen... trumvirvel!
Carsen Germyn, RW från Straubing Tigers. 32 årig kanadensare, som harvat runt i DEL de fyra sista säsongerna med ett poängsnitt på 0,71 poäng per match.
Dessa fyra killar ska alltså rädda aiks kontrakt i SHL. Nog för att man njuter av att se solna gå dåligt, men det är fan svårt att undvika att tycka synd om dom. Inte minst med tanke på att Örebro samtidigt värvar Brian Willsie, Brett Sterlin, Ville Viitaluoma och Jere Sallinen. Vilken jävla skillnad.
Solna får det tufft, fruktansvärt tufft i kvalet.
Först ut... trumvirvel!
Martin Karlsson, RW från Almtuna. 17 poäng den här säsongen.
Sedan kommer... trumvirvel!
Per Svensson, back från Almtuna. 4 poäng och -6 den här säsongen.
Sist men inte minst, kommer storsatsningen... trumvirvel!
Carsen Germyn, RW från Straubing Tigers. 32 årig kanadensare, som harvat runt i DEL de fyra sista säsongerna med ett poängsnitt på 0,71 poäng per match.
Dessa fyra killar ska alltså rädda aiks kontrakt i SHL. Nog för att man njuter av att se solna gå dåligt, men det är fan svårt att undvika att tycka synd om dom. Inte minst med tanke på att Örebro samtidigt värvar Brian Willsie, Brett Sterlin, Ville Viitaluoma och Jere Sallinen. Vilken jävla skillnad.
Solna får det tufft, fruktansvärt tufft i kvalet.
-
Detta + Nylander.... någon som är avundsjuk på AIKs tränare som skall leda det gänget genom en kvalserie?förevigtdjurgården skrev:Esa Pirnes/Teemu Ramstedt 2.0
Från hans EP:
Jag tror inte det är bara en risk utan jag är helt övertygad om att dom kommer konka om dom åker ut.JohanPez skrev:Gnagets ekonomi ska vara körd i botten och åker de ur finns det stor risk att de skickas ner ytterligare divisioner på ekonomiska grunder. Väl i division 2-3 lär de sista få supportrarna ge upp och AIK hockey går i graven. Jag vet att somliga gillar hockeyderbyna men att vi är två stora föreningar tror jag kan missgynna oss i fråga om hjälp från kommunen som i dagsläget måste dubbla sitt eventuella bistånd för att inte hamna i trubbel.
Personligen tycker jag det är trist att inte ha matcherna mot aik att glädjas åt. Det ger en dimension extra till serielunken.
Tänk att få skicka ner aik till KHL. 
Skulle inte kunna sluta skratta om gnägg om två år spelar bortamatcher mot ??????? ?????? ???????? (Torpedo) tack vare oss.

Skulle inte kunna sluta skratta om gnägg om två år spelar bortamatcher mot ??????? ?????? ???????? (Torpedo) tack vare oss.

-