ciirree skrev:Precis! Emil Bejmo och Eetu Qvist är borta därifrån också!!
Dom går ner på två femmor
Haha nästan så ja.
Nej men nu har vi ju verkligen chansen och uttöka målskillnaden. Hoppas på att fler lämnar Asplöven tills ikväll.
Kan man kanske hoppas på säsongens första tvåsiffriga seger eller ska man vara en ödmjuk Svensk och säga jag är nöjd bara det blir en seger
Hybrisen här inne på forumet vet snart inga gränser.
För någon vecka sedan var det bara gnäll.
Antingen är allt svart eller så är det vitt här.
Hade det varit en vanlig grundserie så hade jag inte ens underskattat Troja här. Men med alla Asplöven tapp så är det upplagt för en stor DIF vinst här efter fantastiska sju raka!
Det här med förlängt transferfönster... kan det vara det som gör att vi tar oss till Kvalserien?
Vinst imorgon och förlust för Karlskoga så är vi ju klara!
Axel_K skrev:Det här med förlängt transferfönster... kan det vara det som gör att vi tar oss till Kvalserien?
Vinst imorgon och förlust för Karlskoga så är vi ju klara!
Fast det är ju en skvätt parodiskt hur vissa lag åderlåts totalt just nu. Almtuna SSK och Asplöven t ex. Blir ju fel på nåt sätt...
Lite märkligt att det bara var för resten av säsongen, vem skall nöta bänk istället för Emil kan man ju undra (om vi har alla friska & hela vill säga)?
-daniel- skrev:Lite märkligt att det bara var för resten av säsongen, vem skall nöta bänk istället för Emil kan man ju undra (om vi har alla friska & hela vill säga)?
Kalin?
Kan mycket väl vara en ren breddningsvärvning också. Backup ifall någon blir trasig.
Jag tror han mycket väl kan få stanna till nästa säsong. Han är i bra ålder och bra storlek. Dessutom var Djurgården dröm för honom sa han ju själv så det är nog en kostnadsfråga. Får säkerligen förlängt om han gör bra ifrån sig!