Ingen superkul på Lundberg men det är inga dussinlirare du jämför han med.Jim Morrison skrev:Emil Lundberg, Dennis Everberg, Andreas Engqvist. Samma lirare olika namn...
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Känns som om han är klar (inofficiellt). Lite besviken.
- Jim Morrison
Nä, jag vet. Läs min uppdatering. Stora, spelskickliga tvåvägsspelare med ledarskapsförmågor och bra inställning.mb81 skrev:Ingen superkul på Lundberg men det är inga dussinlirare du jämför han med.Jim Morrison skrev:Emil Lundberg, Dennis Everberg, Andreas Engqvist. Samma lirare olika namn...
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
På lite sikt kan nog en spelare som Emil vara en klok signing.
Om man istället ser det lite mer kortsiktigt känns samma namn som lite av ett antiklimax då man hoppats mer på en lösning liknande den VIK gjort, alltså plocka in någonting som kan få en avgörande positiv effekt i en eventuell Kvalserie.
Om man istället ser det lite mer kortsiktigt känns samma namn som lite av ett antiklimax då man hoppats mer på en lösning liknande den VIK gjort, alltså plocka in någonting som kan få en avgörande positiv effekt i en eventuell Kvalserie.
Re: Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första
Kan hålla med där.Kall-El skrev:På lite sikt kan nog en spelare som Emil vara en klok signing.
70% besviken, 30% nyfiken är jag
Är det samme Lundberg som gjort säsonger i KHL?
Det är inte någon panikvärvning och är mycket billigare än någon spetsvärvning med stor flopprisk.
Gillar hans storlek och han har producerat helt okej i ett mittenlag. Han kan bli bra.
Gillar hans storlek och han har producerat helt okej i ett mittenlag. Han kan bli bra.
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Nej, det är det inte.pulverapa skrev:Är det samme Lundberg som gjort säsonger i KHL?
EDIT: det är denna Lundberg. http://www.eliteprospects.com/player.php?player=22202
Om inte annat försvagas Asplöven ytterligare inför mötet imorgon ...
Jaja då var det en skröna att Norman skulle till oss nu hade som sagt var svårt att se varför Skellefteå skulle släppa en spelare som på intet sätt gjort bort sig hos dom
Precis! Emil Bejmo och Eetu Qvist är borta därifrån också!!Mattebo skrev:Om inte annat försvagas Asplöven ytterligare inför mötet imorgon ...
Dom går ner på två femmorciirree skrev:Precis! Emil Bejmo och Eetu Qvist är borta därifrån också!!Mattebo skrev:Om inte annat försvagas Asplöven ytterligare inför mötet imorgon ...

KHK släpper Austin Block kan det va något som center?
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=39357
Block har floppat i KHK jag hoppas verkligen inte vi tar honom!
Absolut inteTuzzen skrev:KHK släpper Austin Block kan det va något som center?