Skulle alltså gå in 35000 då.. det kan ju aldrig gå att sälja..Praetori skrev:Det skulle kunna bli ett pinsamt fiasko om det bara är halvfullt på råttornas sektioner.Alberget4A skrev:Gnagarna snackar om att lägga sin EVENTUELLA hemmamatch i KS mot oss på Tele2. Leksand-nivå hahaha.
Allsvenskan 2013/2014
-
Re: Allsvenskan 2013/2014
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det har varit i planerna länge med Tele2 för eventuella matcher mot Solna i KS, alltså bägge matcherna om jag förstått det hela rätt.
-
Nej snälla säg att det inte är sant.-daniel- skrev:Det har varit i planerna länge med Tele2 för eventuella matcher mot Solna i KS, alltså bägge matcherna om jag förstått det hela rätt.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Det är sant, sen om det blir så är en annan femma.Alberget4A skrev:Nej snälla säg att det inte är sant.-daniel- skrev:Det har varit i planerna länge med Tele2 för eventuella matcher mot Solna i KS, alltså bägge matcherna om jag förstått det hela rätt.
Allsvenskan 2013/2014
De förväntar sig att vi ska göra vårt för att sticka till dem ett antal miljoner, ah tjena. Stå där med er (vår) halvfulla arena och skäm ut er för all del, gör det. Jag skulle givetvis gå på vår hemmamatch men fan vet om jag skulle delta under deras...
Edit: Förresten, har Tele2 verkligen råd med en till skandalmatch? Vi vet ju att det som varit till föga har med arenan i sig att göra men utåt sett har ju arenan fått tagit en hel del stryk med planinvasioner, bombhot och annat stök.
Sent from my iPad using Tapatalk
Edit: Förresten, har Tele2 verkligen råd med en till skandalmatch? Vi vet ju att det som varit till föga har med arenan i sig att göra men utåt sett har ju arenan fått tagit en hel del stryk med planinvasioner, bombhot och annat stök.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Nej, det hade det inte. Jävla jippo.Andspe skrev:Det hade varit så jävla fett!
I en grundserie hade matchen på fredag kunnat vara en sån där vi faller platt efter en rad segrar och fint spel. Men nu när vi kommit såhär långt, mot ett avhängt Asplöven - nej detta släpper vi inte på fredag (matchen mot Rögle blir ruggigt svår dock!)
Mot Asplöven gäller inte bara vinst dock, det gäller vinst med helst 4-5 mål till godo för att få bra målskillnad, och jag ser inte det som en omöjlighet.
Typ 4-0, 6-1 ser jag högst troligt!
Mot Asplöven gäller inte bara vinst dock, det gäller vinst med helst 4-5 mål till godo för att få bra målskillnad, och jag ser inte det som en omöjlighet.
Typ 4-0, 6-1 ser jag högst troligt!
Öhh öhh så jävla dåligt med mycket folk på matcherna buhu.. Nej men seriöst.. Det kan ju vara ett supertillfälle att ragga upp nya säsongare och bygga publikunderlag inför framtiden! Allt nytt och främmande är inte dåligt bara för att folk inte upplevt det tidigare.. Sen rullar det in ett ex antal miljoner som vi skulle kunna lägga på lagbygget nästa år..Alberget4A skrev:Nej, det hade det inte. Jävla jippo.Andspe skrev:Det hade varit så jävla fett!
Finns fler uppsidor än nedsidor om vi hade fått det att funka.. Men däremot en tom arena hade varit ett fruktansvärt skräckscenario..
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Vi kan fortfarande komma tvåa...
-
Ja, och så kan vi bilda en speedwaysektion.Andspe skrev:Det hade varit så jävla fett!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
När man hör presskonferensen efter Mif-Bik fattar man vilka härliga marginaler vi hade på vår sida igår.
Precis som väntat saknade Malmö den där ríktiga viljan att vinna och vi ska vara glada att de kunde vinna till slut.
Precis som väntat saknade Malmö den där ríktiga viljan att vinna och vi ska vara glada att de kunde vinna till slut.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Re: Sv: Allsvenskan 2013/2014
Ja om VIK förlorar sina två och vi vinner våra två! Ganska grymt endå att det teoretiskt sett går!Staten skrev:Vi kan fortfarande komma tvåa...
Med tanke på att VIK möter Almtuna i sista omgången så känns det väl tyvärr föga troligt. Har ens Almtuna ens ett lag att ställa upp med nu när de har sålt av halva truppen på två dagar?
Skönt att Asplöven släppt 8 spelare.. Vi borde vinna imorgon
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB