Djurgårdens IF - Luleå Hockey, 26/2 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Dreamer

Inlägg av Dreamer »

Vi kommer ett gäng från västerås oxå..fan nu måste vi ju söuta upp från sveriges alla hörn..djurgårn skaa till slutspel..ska ska ska..=)
Användarvisningsbild
X3M

Inlägg av X3M »

4-2 Kommer det att bli.

8945 Publik.
Pepp91

Inlägg av Pepp91 »

Dreamer skrev:Vi kommer ett gäng från västerås oxå..fan nu måste vi ju söuta upp från sveriges alla hörn..djurgårn skaa till slutspel..ska ska ska..=)
Haha, suringar kommer också :D 25 stycken :wink:
Sirrebirre

Inlägg av Sirrebirre »

Kennholt skrev:
Sirrebirre skrev:vilken sektion är klacken? Kommer från gotland med en polare och vi tänkte stötta DIF Genom att stå i klacken, men för att kunna göra det så måste vi veta vart vi ska boka biljetter :)
Då är du inte ensam Gute i klacken kan jag säga! Klackbiljetterna kostar 100:- och finns i DIF hockey's conceptstore i Globen City, alternativet är DIF butiken på Jakobsgatan, (kolla på jarnkaminerna.nu eller sök på hitta.se efter Jakobsgatan den ligger ungefär vid centralstation kan man säga)

Vet inte hur inbitna ni är på sångerna/ramsorna som körs men kolla in http://www.jarnkaminerna.nu/sanger.asp hursomhelst.

tack.. får skicka dit nå polare i sthlm som köper 2 biljetter till oss så vi hamnar rätt :P... haha tydligen inte !
espen21

Inlägg av espen21 »

Kommer 2 st från lkpg. Alla till Globen!
Användarvisningsbild
Doyle
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Doyle »

Säsongens absolut viktigaste match, tror ett massivt publikstöd på över 10 000 ger grabbarna råg i ryggen och att segern bärgas och att självförtroendet stjälper över till matchen mot Malmö, that´s for sure :twisted:

Har själv mobiliserat jobbet och får 10 skrikhalsar med mig till matchen.

Nu börjar det bli dax att återuppleva gamla minnen från 80-talet då hovets väggar bågnade och fansen verkligen levde för sitt lag, var själv med och aktiv på den tiden, kom igen nu för FAN, väl i slutspel kan va som helst hända, Djugårn kan bli årets överraskning, grabbarna har kunnandet och vi fans ger dom stödet...Låt måndagen bli en minnesrik dag för Stockholms stolthet.... :twisted: :twisted: :twisted:
Dreamer

Inlägg av Dreamer »

Pepp91 skrev:
Dreamer skrev:Vi kommer ett gäng från västerås oxå..fan nu måste vi ju söuta upp från sveriges alla hörn..djurgårn skaa till slutspel..ska ska ska..=)
Haha, suringar kommer också :D 25 stycken :wink:
fii fan av härligt..sjunga fram våra hjältar..
oswä0216

Inlägg av oswä0216 »

Jag kommer med tre andra
oswä0216

Inlägg av oswä0216 »

...det finns en flyer på JKs hemsida. Jag har redan skrivit ut och häftat upp och lagt i en hög vid en väldigt traffikerad busshållplats.
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

Jag har skrivit ut flyern, jag bor i etuna och det är bara 10 mil från sthlm så alltid kommer det locka någon :D
KRNI
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av KRNI »

Står fortfarande 6523 sålda på JK.nu, hoppas att det är sidan som är dåligt uppdaterad! Köpte mina två plåtar den 16:e så själv var man ute i god tid! :D Kom igen nu, slut upp i Globen på måndag!
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Gula gubbar på ticnet.se
DIF- LULEÅ!!
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

Stocky skrev:Gula gubbar på ticnet.se
DIF- LULEÅ!!
Det är ju helt sjukt, det innebär ju att ca 12000 biljetter är sålda. Det kan väl ej stämma?
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

neej det kan inte vara sant. det var drygt 7000 i morse hur kan det ha sålts 5000 biljetter på 5 timmar ?, men jag hoppas innerligt att det är sant ;) :D:D:D DIF MOT SLUTSPEL ! <333
gulgul

Inlägg av gulgul »

8028 !!!!
Skriv svar