Sirrebirre skrev:vilken sektion är klacken? Kommer från gotland med en polare och vi tänkte stötta DIF Genom att stå i klacken, men för att kunna göra det så måste vi veta vart vi ska boka biljetter
Då är du inte ensam Gute i klacken kan jag säga! Klackbiljetterna kostar 100:- och finns i DIF hockey's conceptstore i Globen City, alternativet är DIF butiken på Jakobsgatan, (kolla på jarnkaminerna.nu eller sök på hitta.se efter Jakobsgatan den ligger ungefär vid centralstation kan man säga)
Säsongens absolut viktigaste match, tror ett massivt publikstöd på över 10 000 ger grabbarna råg i ryggen och att segern bärgas och att självförtroendet stjälper över till matchen mot Malmö, that´s for sure
Har själv mobiliserat jobbet och får 10 skrikhalsar med mig till matchen.
Nu börjar det bli dax att återuppleva gamla minnen från 80-talet då hovets väggar bågnade och fansen verkligen levde för sitt lag, var själv med och aktiv på den tiden, kom igen nu för FAN, väl i slutspel kan va som helst hända, Djugårn kan bli årets överraskning, grabbarna har kunnandet och vi fans ger dom stödet...Låt måndagen bli en minnesrik dag för Stockholms stolthet....
Står fortfarande 6523 sålda på JK.nu, hoppas att det är sidan som är dåligt uppdaterad! Köpte mina två plåtar den 16:e så själv var man ute i god tid! Kom igen nu, slut upp i Globen på måndag!
neej det kan inte vara sant. det var drygt 7000 i morse hur kan det ha sålts 5000 biljetter på 5 timmar ?, men jag hoppas innerligt att det är sant :D:D DIF MOT SLUTSPEL ! <333