Finns det ett aijkå i Stockholm?

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Finns det ett aijkå i Stockholm?

Inlägg av Bautabröl »

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 65,00.html

"...avgjorde han SM-finalen mot huvudstadens AIK."

Som sagt, jag trodde att det fanns ett aijkå i en kranskommun och inte i Stockholm.
Användarvisningsbild
mforce
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av mforce »

I och för sig grundat på Biblioteksgatan i kungl. huvudstaden, sedermera utflyttat av någon anledning till Solna.
AceBace

En gång för länge sedan....

Inlägg av AceBace »

Det var en gång ett hockeylag som kallade sig AIK. (De var inte från Skellefteå). Undrar var dom tog vägen...
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Fanns ingen bättre tråd, och flera har säkert läst/hört den men nu är det natt så vafan.

Lille Fredrik gick i småskolan och läraren frågade vad deras pappor jobbade med. Dom vanliga svaren dök upp: polis, advokat, brandman,revisor och så vidare. Men Fredrik, som vanligen var den som höll låda och var klassens mest aktiva, satt still för sig själv i ett hörn. Läraren tyckte detta var konstigt och frågade Fredrik om inte han också skulle berätta för klassen vad hennes pappa jobbade med.
Min pappa är erotisk dansare på en gaybar. Där tar han av sig alla kläderna och dansar sexigt framför en massa andra män som betalar honom för det. Några gånger, om dom betalar bra nog, följer han med dom till ett billigt hotell och har samlag. Läraren blev mycket förskräckt över denna förklaring och drog lille Fredrik undan medans dom andra barnen fick sitta för sig själva och rita.
-Är detta verkligen sanning?, frågade läraren.
-Nej, svarade Fredrik skamsen, men min pappa spelar fotboll i aik, och det tycker jag är så jävla pinsamt...!
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

Crashmash skrev:Fanns ingen bättre tråd, och flera har säkert läst/hört den men nu är det natt så vafan.

Lille Fredrik gick i småskolan och läraren frågade vad deras pappor jobbade med. Dom vanliga svaren dök upp: polis, advokat, brandman,revisor och så vidare. Men Fredrik, som vanligen var den som höll låda och var klassens mest aktiva, satt still för sig själv i ett hörn. Läraren tyckte detta var konstigt och frågade Fredrik om inte han också skulle berätta för klassen vad hennes pappa jobbade med.
Min pappa är erotisk dansare på en gaybar. Där tar han av sig alla kläderna och dansar sexigt framför en massa andra män som betalar honom för det. Några gånger, om dom betalar bra nog, följer han med dom till ett billigt hotell och har samlag. Läraren blev mycket förskräckt över denna förklaring och drog lille Fredrik undan medans dom andra barnen fick sitta för sig själva och rita.
-Nej, svarade Fredrik skamsen, men min pappa spelar fotboll i aik, och det tycker jag är så jävla pinsamt...!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! :D:D
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

stolpskott skrev:
Crashmash skrev:Fanns ingen bättre tråd, och flera har säkert läst/hört den men nu är det natt så vafan.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! :D:D
Hahahaha :D Klockren!
Bigge

Inlägg av Bigge »

På tal om sådana historier va en historia som någon drog här inne ang hockey lag och hv71har jag för mig)

Handlade också som historien ovan om en pojke i skolan, slutae någonting med att han va djurgårdare..

någon som kommer ihåg den? eller vet vilken ja menar?
There is no I in TEAM!!!!
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Det finns faktiskt ett aijkå i Stockholm!

Skarpnäcks AIK http://www.skarpan.com/07.08/menyklubben.html
Skriv svar