Malmö Redhawks - Djurgårdens IF, 28/2 2007
Malmö Redhawks - Djurgårdens IF, 28/2 2007
En VÄLDIGT viktig match. Näst sista grundserie matchen. Vi måste vinna. Vinner vi mot luleå och i den här matchen skulle det vara jättebra. Någon som ska ner? Bara undrar. Vi måste stödja laget nu. Jag tippar vinst till DIF med 1-2
Fimpen
Linkan

Re: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF, 28/2 2007
Jag åker nog tur och retur från Växjö för att se underbara Djurgårn kämpa ner danskarna.lilleman skrev: Någon som ska ner? Bara undrar. Vi måste stödja laget nu.
Vi ska hjälpa DIF mot slutspel. heja DIF
Re: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF, 28/2 2007
Åker tur och retur från Stockholm, hem och duscha i Sthlm och sedan är det pang på rödbetan i Linköping igenLimpzz skrev:Jag åker nog tur och retur från Växjö för att se underbara Djurgårn kämpa ner danskarna.lilleman skrev: Någon som ska ner? Bara undrar. Vi måste stödja laget nu.
Vi ska hjälpa DIF mot slutspel. heja DIF

Jag tror denna matchen kommer att påminna om matchen när jag var nere sist (29/12-06), vi gör inte om samma misstag och jag tror vi kan säkra slutspelsplatsen här sedan Luleå åkt på stryk i Globen.
Därför kommer vi, anförda av en råtaggad Fimpen och en pånyttfödd Otto krossa halvtyskarna i rinken med landets sämsta ljudanläggning!
Till skillnad från förra vändan i Malmö så måste vi vara på tå från start om några 3 poäng ska inkasseras. Malmö kommer inte vika ner sig, dom vill väl ha med sig ett högt tempo in i kvalserien och har inget att förlora.
Förövrigt, nån som vet om den här matchen sänds på TV eller blir det till att införskaffa sig en skånsk-svensk ordbok och bänka sig framför webbradion?
Förövrigt, nån som vet om den här matchen sänds på TV eller blir det till att införskaffa sig en skånsk-svensk ordbok och bänka sig framför webbradion?
Lycka är att vara djurgårdare
- Original Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Verkar som Canal+ håller på den informationen. Dom kanske vill se hur det utvecklar sig och köra den match som är mest spännande....vilket alla borde begripa är DIF-matchen.Ingen som känner nån på Canal+ som kan mutas??Gärna HV supporter,dom verkar ju vara lättköptaRash skrev:Till skillnad från förra vändan i Malmö så måste vi vara på tå från start om några 3 poäng ska inkasseras. Malmö kommer inte vika ner sig, dom vill väl ha med sig ett högt tempo in i kvalserien och har inget att förlora.

Mitt-i-klacken 1983 skrev:Verkar som Canal+ håller på den informationen. Dom kanske vill se hur det utvecklar sig och köra den match som är mest spännande....vilket alla borde begripa är DIF-matchen.Ingen som känner nån på Canal+ som kan mutas??Gärna HV supporter,dom verkar ju vara lättköptaRash skrev:Till skillnad från förra vändan i Malmö så måste vi vara på tå från start om några 3 poäng ska inkasseras. Malmö kommer inte vika ner sig, dom vill väl ha med sig ett högt tempo in i kvalserien och har inget att förlora.
onsdag 28/2 19.00
Frölunda - Luleå | Elitserien
Direkt från Scandinavium. Kommentator Niklas Holmgren. Expert Arto Blomsten.