Jag hoppas du har rätt... för det måste han! Finns knappast pengar över för en Henke Lundqvist!minalman skrev:Adam blir vår hjälte i KS. Sanna mina ord. Killen står på huvudet helt plötsligt och spikar igen. En legendar kommer att födas.
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
ciirree skrev:Jag hoppas du har rätt... för det måste han! Finns knappast pengar över för en Henke Lundqvist!minalman skrev:Adam blir vår hjälte i KS. Sanna mina ord. Killen står på huvudet helt plötsligt och spikar igen. En legendar kommer att födas.
Men till en K. Gudlevskis kanske?
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vi har i två år nu, sedan Hardys tid när Zabel satte sin fot i A-lagets bås för första gången sett hur allt har gått oss emot. Nu är det över.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Den hade ju varit nåt.. om han håller samma klass i hela KS som mot KanadaRocky3000 skrev:ciirree skrev:Jag hoppas du har rätt... för det måste han! Finns knappast pengar över för en Henke Lundqvist!minalman skrev:Adam blir vår hjälte i KS. Sanna mina ord. Killen står på huvudet helt plötsligt och spikar igen. En legendar kommer att födas.
Men till en K. Gudlevskis kanske?

Tror den här värvningen var tänkt till nästa säsong men Almtuna vill nog spara lite cash när de är i ingenmansland. Ingen slump att det blev klart direkt efter deras förlust mot Malmö. Annars hade vi nog fått vänta någon omgång.
Som någon sa förut, sams ersättare.
Vi behöver backar. Som det ser ut nu är vi en millimeter från trupphärdsmälta på den punkten. När Lidström var sjuk förra matchen snittade vår backbesättning sub20år. Nils och Holm borta resten. Timmy har varit skadad i rygg och dras med något annat nu? Backar behövs.
Att plocka in en keeper nu, herre, det skulle satt allt på spel. Tre friska keepers, en totalt ihålig backsida och det skulle blivit respass i "VarViNuHamnarTillslut"serien. Jag hade nog blivit vinterkräksjuk om Challe plockat in en målvakt nu. Och svimmat.
Att plocka in en keeper nu, herre, det skulle satt allt på spel. Tre friska keepers, en totalt ihålig backsida och det skulle blivit respass i "VarViNuHamnarTillslut"serien. Jag hade nog blivit vinterkräksjuk om Challe plockat in en målvakt nu. Och svimmat.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
Nils Andersson
Sam Lofquist
Timmy Pettersson
Robin Norell
David Lidström
Marcus Högström
Philip Holm
Alexander Falk
Andreas Englund
Linus Arnesson
Adam Ollas Mattsson
Martin Ahnelöv
Bra konkurrens när vi börjar få friska kroppar. Ärligt talat. Kanske någon för mycket? Rycker Sam före deadline trots allt nu när vi fick in en poänggörande back?
Ser nästan lika bra ut på forwardssidan med bredd, men sisådär med många lönekronor när vi har en förening som blöder hårt. Kanske?
Sam Lofquist
Timmy Pettersson
Robin Norell
David Lidström
Marcus Högström
Philip Holm
Alexander Falk
Andreas Englund
Linus Arnesson
Adam Ollas Mattsson
Martin Ahnelöv
Bra konkurrens när vi börjar få friska kroppar. Ärligt talat. Kanske någon för mycket? Rycker Sam före deadline trots allt nu när vi fick in en poänggörande back?
Ser nästan lika bra ut på forwardssidan med bredd, men sisådär med många lönekronor när vi har en förening som blöder hårt. Kanske?
Expert.
OCH när vi har två skadade backar som inte kommer till spel inom kort och en som varit skadad och som är skadad igen så är detta en nödvändig värvning. Skulle nån av våra juniorbackar gå sönder, vad fyller vi på med då? Vår backsida är väldigt skör nu men lite mindre så när denne man kom till oss!mb81 skrev:Tror den här värvningen var tänkt till nästa säsong men Almtuna vill nog spara lite cash när de är i ingenmansland. Ingen slump att det blev klart direkt efter deras förlust mot Malmö. Annars hade vi nog fått vänta någon omgång.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Re: Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första
Inte helt omöjligt endå.. sen vet man ju inte. Tanken kanske va att han skulle bort men att man behåller honom nu när vi har många borta!SirDIFalot skrev:Nils Andersson
Sam Lofquist
Timmy Pettersson
Robin Norell
David Lidström
Marcus Högström
Philip Holm
Alexander Falk
Andreas Englund
Linus Arnesson
Adam Ollas Mattsson
Martin Ahnelöv
Nils är väl inte borta resten av säsongen? Rehabtiden var på ca sex veckor, med andra ord bör han gå på is snart. Tar vi en direktplats till kvalserien vore det väldigt märkligt om Nisse inte är med när kvalserien väl drar igång.Magnutz skrev:Vi behöver backar. Som det ser ut nu är vi en millimeter från trupphärdsmälta på den punkten. När Lidström var sjuk förra matchen snittade vår backbesättning sub20år. Nils och Holm borta resten. Timmy har varit skadad i rygg och dras med något annat nu? Backar behövs.
Holm däremot, han får vi inte se mer den här säsongen.
Nisse gick på is idag enligt hans Twitter. Så han är nog tillbaka i en ev KS!
- minalman
Det ser snuskigt bra ut på backsidan. Nästan för bra.SirDIFalot skrev:Nils Andersson
Sam Lofquist
Timmy Pettersson
Robin Norell
David Lidström
Marcus Högström
Philip Holm
Alexander Falk
Andreas Englund
Linus Arnesson
Adam Ollas Mattsson
Martin Ahnelöv
Klassiker! Hur var det löd inför senaste elitseriesäsongen? Onödigt bra?minalman skrev:Det ser snuskigt bra ut på backsidan.SirDIFalot skrev:Nils Andersson
Sam Lofquist
Timmy Pettersson
Robin Norell
David Lidström
Marcus Högström
Philip Holm
Alexander Falk
Andreas Englund
Linus Arnesson
Adam Ollas Mattsson
Martin Ahnelöv
- minalman
Precis! Jag tog det ur minnet och kom ihåg nästan rätt. Järlan, eller hur?mb81 skrev:Klassiker! Hur var det löd inför senaste elitseriesäsongen? Onödigt bra?minalman skrev:Det ser snuskigt bra ut på backsidan.SirDIFalot skrev:Nils Andersson
Sam Lofquist
Timmy Pettersson
Robin Norell
David Lidström
Marcus Högström
Philip Holm
Alexander Falk
Andreas Englund
Linus Arnesson
Adam Ollas Mattsson
Martin Ahnelöv
minalman skrev:Precis! Jag tog det ur minnet och kom ihåg nästan rätt. Järlan, eller hur?mb81 skrev:Klassiker! Hur var det löd inför senaste elitseriesäsongen? Onödigt bra?minalman skrev:Det ser snuskigt bra ut på backsidan.SirDIFalot skrev:Nils Andersson
Sam Lofquist
Timmy Pettersson
Robin Norell
David Lidström
Marcus Högström
Philip Holm
Alexander Falk
Andreas Englund
Linus Arnesson
Adam Ollas Mattsson
Martin Ahnelöv
Var nog Hardy som sa det. "Vi har en onödigt bra backuppsättning". Hahaha.
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.