Djurgårdens IF - Södertälje SK 24/2 2014
Re: Djurgårdens IF - Södertälje SK 24/2 2014
27-15 och 3-1 säger väl allt.
Frågan är bara hur länge vi kan fortsätta vinna. Med det spelet och de lägen vi skapar så borde vi ha vunnit detta betydligt enklare men laget lyser av självförtroende och lugn som jag inte sett på mycket mycket länge.
Frågan är bara hur länge vi kan fortsätta vinna. Med det spelet och de lägen vi skapar så borde vi ha vunnit detta betydligt enklare men laget lyser av självförtroende och lugn som jag inte sett på mycket mycket länge.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Vi klarar av att vinna. Otroligt viktigt!
Ikväll har vi mycket darr på de unga killarna och hela laget verkar gå på defensiva orders stora delar av matchen. Kanske sett fel men det känns så.
Ikväll har vi mycket darr på de unga killarna och hela laget verkar gå på defensiva orders stora delar av matchen. Kanske sett fel men det känns så.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jaha.. swap över till Rövle-matchen nu.. 2mins kvar... go go äckliga danskar!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Rögle går på vatten just nu men får inte in pucken i PP. 1-1 och 2min kvar.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-3 in i målskillnaden för KHK också, det tackar vi för, nu måste Rögle vinna!
En sak är endå riktigt säker, vi behöver ha tillbaka Timmy som den rutinerade back han är trots det otroliga spelet från juniorerna och målvaktsspelet fungerar aldrig i en KS om det ska se ut såhär!
Skyller inte på Adam idag men det känns så darrigt mestadels och man blir så sjukt nervös! Han måste bli säkrare.. men helst en ny innan deadline på torsdag! En rutinerad som varit med om pressen förr!
En sak är endå riktigt säker, vi behöver ha tillbaka Timmy som den rutinerade back han är trots det otroliga spelet från juniorerna och målvaktsspelet fungerar aldrig i en KS om det ska se ut såhär!
Skyller inte på Adam idag men det känns så darrigt mestadels och man blir så sjukt nervös! Han måste bli säkrare.. men helst en ny innan deadline på torsdag! En rutinerad som varit med om pressen förr!
OT Rögle!!
Jävla rövle.
bokbik tappar en pinne eller två. BRA!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Himla kul om vi snubblar på EN poäng nu när de andra X:ade.. fan vilken avslutning på denna säsong, trodde man aldrig i julas!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tar Rögle 2p här så är det endå bra. VIK förlorade idag och Malmö vann - och Malmö möter BIK nästa omgång då kommer dem spela för seriesegern
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Jim Morrison
YES!!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
- reservjesus
Bra Rögle!
clowns to the left of me, jokers to the right