Skillnaden nu och innan med att försöka hålla ledningen är att våra junisar gör ett utmärkt jobb med defensiven! (måste endå säga än sålänge eftersom man aldrig vill säga för mktBOMBOM BOUCHARD skrev:Fan, då håller det aldrig.Vikas skrev:100% defensiv, vi försöker inte ens ta in pucken i offensiv zon längre.BOMBOM BOUCHARD skrev:67-33 i spel, 10-2 i skott
Ni som tittar, är vi utspelade i tredje ?
IF Björklöven - Djurgårdens IF 22/2 2014
Re: Sv: IF Björklöven - Djurgårdens IF 22/2 2014
Re: IF Björklöven - Djurgårdens IF 22/2 2014
Jag är inte orolig, Säcken är expert på det här.BOMBOM BOUCHARD skrev:Fan, då håller det aldrig.Vikas skrev:100% defensiv, vi försöker inte ens ta in pucken i offensiv zon längre.BOMBOM BOUCHARD skrev:67-33 i spel, 10-2 i skott
Jävligt surt att Asplöven viker ner sig, hade inte räknat med att de skulle sno poäng, men otroligt viktigt för Bikbok att de ökar på målskillnaden. Springer de ifrån oss är det fyra poäng vi ska ta igen istället för bara tre...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tack, dricker W och vågar knappt kolla swehockey.stats.förevigtdjurgården skrev:Mattson lirar bra och IFB känns i ärlighetens namn allt annat än farliga.BOMBOM BOUCHARD skrev:67-33 i spel, 10-2 i skott
Har aldrig varit så här nervös denna säsong....
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Riktigt surt! Vi har ett hopp kvar där och det är att KHK snor poäng av dem!SirDIFalot skrev:Fan, BIK drar ifrån med målskillnaden som fan.
För att vara riktigt ärligt så ser det ut som ett SHL som möter ett AS lag i en träningsmatch.BOMBOM BOUCHARD skrev:Fan, då håller det aldrig.Vikas skrev:100% defensiv, vi försöker inte ens ta in pucken i offensiv zon längre.BOMBOM BOUCHARD skrev:67-33 i spel, 10-2 i skott
Det kommer inte att splippa in något bakåt på oss idag annat än möjligen vad som kan betecknas som ett tröstmål för björklöven.
Vi är precis så bra som vi behöver.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Skönt partisk bisittaren är. Typ som att höra Challe i ET.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Sent from my iPad using Tapatalk HD
- SirDIFalot
Sen har de ju Malmö och Rögle borta.ciirree skrev:Riktigt surt! Vi har ett hopp kvar där och det är att KHK snor poäng av dem!SirDIFalot skrev:Fan, BIK drar ifrån med målskillnaden som fan.
Expert.
Karlskoga ska möta både Rövle och Miffo borta, nog finns det gott hopp om att de tappar ett par pinnar.ciirree skrev:Riktigt surt! Vi har ett hopp kvar där och det är att KHK snor poäng av dem!SirDIFalot skrev:Fan, BIK drar ifrån med målskillnaden som fan.
Ja precis, så ännu finns det hopp! Skönt som fasen att KHK förlorar idag!!SirDIFalot skrev:Sen har de ju Malmö och Rögle borta.ciirree skrev:Riktigt surt! Vi har ett hopp kvar där och det är att KHK snor poäng av dem!SirDIFalot skrev:Fan, BIK drar ifrån med målskillnaden som fan.
-
förevigtdjurgården
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag lämnade tv:n en stund, vad sa dom?daaviid skrev:Ajdå, nu fick jag lite dåligt samvete som skrev att kameramannen däckade tidigare, för det verkar han ju tydligen nästan ha gjort. Krya på dig.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
Dags för oss att sätta den i tom kasse? Det var väl typ 670 matcher sedan?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem