"De tre tidigare mötena mellan Djurgården och Björklöven har alla slutat med hemmasegrar. De två första var jämna historier som båda slutade med uddamålssegrar. Det första, i Chrisfer Ottossons hyllningsmatch på Hovet, vann Djurgården..."
"De tre tidigare mötena mellan Djurgården och Björklöven har alla slutat med hemmasegrar. De två första var jämna historier som båda slutade med uddamålssegrar. Det första, i Chrisfer Ottossons hyllningsmatch på Hovet, vann Djurgården..."
Apelsinmannens osynligt okände tvillingbror?
Kanske är den där praktikanten de jagade som börjat skriva artiklar... jag känner dock att det är sjukt pinsamt att läsa ett sånt fel på vår egna site, är ju som om nån som jobbar för kyrkan skulle referera till Jebus!
Bra jobbat Robby Erikson!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Kanske är den där praktikanten de jagade som börjat skriva artiklar... jag känner dock att det är sjukt pinsamt att läsa ett sånt fel på vår egna site, är ju som om nån som jobbar för kyrkan skulle referera till Jebus!
Bra jobbat Robby Erikson!
När vi ändå är igång så är det även relativt enkelt att konstatera att 14+25 inte är 42.
Lite korrekturläsning skulle inte skada, inte minst med tanke på att artikeln faktiskt är upplagd på Djurgården Hockeys officiella hemsida.
Mora kan nog rubba KHK idag. Det tror jag. Svårare för Asplöven dock även om BIK haft det svårt!
Sen är ju Asplöven ett lag som kan sprattla till ibland!
DIF-logiken är ju - med risk för att sparka en öppen dörr på den döda hästen - en kollektiv lek med vår inre mänskliga apophenia. Mitt träiga inre kunde inte låta bli att peka ut det uppenbara.
Ok då blir de å följa det på någon live rapportering. Lägger inte en krona på deras sändningar. Vad är det för adress till djurfoder live rapportering?
GT-Micke skrev:Ok då blir de å följa det på någon live rapportering. Lägger inte en krona på deras sändningar. Vad är det för adress till djurfoder live rapportering?
Skickat från min C6603 via Tapatalk
Brukar komma upp här på sidan i samband med matchstart.
GT-Micke skrev:Ok då blir de å följa det på någon live rapportering. Lägger inte en krona på deras sändningar. Vad är det för adress till djurfoder live rapportering?
Skickat från min C6603 via Tapatalk
Brukar komma upp här på sidan i samband med matchstart.