Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 20/2 2014
Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 20/2 2014
Nu förstår jag hur det känns när klacken sätter igång.
Tack för alla vänliga ord.
Det känns bra och läsa och gör arbetet mer värt.
Tack för alla vänliga ord.
Det känns bra och läsa och gör arbetet mer värt.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Top3/4-möjligheten, hur liten den än må vara, vore såklart en fin liten bonus om vi vann. Men, jag tar långt hellre en förlust om vi samtidigt slår ut några tänder på wessner, manglar westerholm och låter varenda fet jävel från karlskoga känna att en seger på Johanneshov Isstadion är inget man bekymmerslöst kan dansa runt toarullen efter. Sätta sig i respekt inför PO/KS, decimera deras moral och trupp. Då är jag nöjd. Samma gäller såklart KHK, men mot Mutfors finns något mycket mer känslomässigt än mot plastcoco.
Nu tänker jag inte bete mig riktigt lägga mig på samma inavlade nivå som boforsklacken - "låt han dö" till en livlös Lihagen med hjärtstopp - men ändå en förhoppning att varje närkamp får bli det värsta som träffat Karlskoga sen Ingvar Bratt. Må vara att våra "krigare" har en trist tendens att vika ner sig, men med tanke på hur lite som händer i den skithålan borde den förhoppningen vara rimlig ändå.
Nu tänker jag inte bete mig riktigt lägga mig på samma inavlade nivå som boforsklacken - "låt han dö" till en livlös Lihagen med hjärtstopp - men ändå en förhoppning att varje närkamp får bli det värsta som träffat Karlskoga sen Ingvar Bratt. Må vara att våra "krigare" har en trist tendens att vika ner sig, men med tanke på hur lite som händer i den skithålan borde den förhoppningen vara rimlig ändå.
Re: Sv: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 20/2 2014
SR.se brukar sända matcherna ofta så kan man lyssna på en specifik match å slippa få det blandat med massa annat.Ohddan skrev:Sänds matchen på radion nånting?
Skickat från min C6603 via Tapatalk
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
@sm910: Du som skriver så bra, kan du inte berätta litet mer om Bratt för ungdomarna här på tråden?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Är sen på jobbet. Kommer man in i första periodpaus?
Haha, visst gör han!minalman skrev:@sm910: Du som skriver så bra, kan du inte berätta litet mer om Bratt för ungdomarna här på tråden?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Jim Morrison
Sista chansen. Nu får vi se om den här gruppen av spelare är vinnare innerst inne eller inte.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Håller med. Mycket viktigt att visa en hungrig och orädd attityd i detta "för-möte" av saker att komma.Jim Morrison skrev:Sista chansen. Nu får vi se om den här gruppen av spelare är vinnare innerst inne eller inte.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Bara Hockeyextra på SR. Skit då måste man lyssna på alla!
Men bra jävla nötter!!! Redan 0-1
Senast redigerad av Morwin den 2014-02-20 19:04:44, redigerad totalt 1 gånger.
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- Jim Morrison
Bra Ljungh........
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Bländande försvarsspel!..........
Tack Guter!!!!
Taaaaaaaaack