I lördags, mot Mora. 6-2 blev det.sthlm19 skrev:Jag kan inte erinra mig om när vi vann en måstematch senast.
Bevisa mig fel DIF.
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
I lördags, mot Mora. 6-2 blev det.sthlm19 skrev:Jag kan inte erinra mig om när vi vann en måstematch senast.
Bevisa mig fel DIF.
Hos SvS är det fyra komma noll på oavgjort. Helt otroligt. Kan de inget om hockey?Kall-El skrev:Karlskoga står i över 3x degen för seger. Känns ytterst spelvärt då vi tenderar att skita på oss så fort vi har chansen att verkligen komma in i matchen igen.
Helt sjukt..minalman skrev:Hos SvS är det fyra komma noll på oavgjort. Helt otroligt. Kan de inget om hockey?Kall-El skrev:Karlskoga står i över 3x degen för seger. Känns ytterst spelvärt då vi tenderar att skita på oss så fort vi har chansen att verkligen komma in i matchen igen.
Gäller ju att utnyttja deras dumhet här.minalman skrev:Hos SvS är det fyra komma noll på oavgjort. Helt otroligt. Kan de inget om hockey?Kall-El skrev:Karlskoga står i över 3x degen för seger. Känns ytterst spelvärt då vi tenderar att skita på oss så fort vi har chansen att verkligen komma in i matchen igen.
Jag satte 100 på 2.diftobbe89 skrev:Gäller ju att utnyttja deras dumhet här.minalman skrev:Hos SvS är det fyra komma noll på oavgjort. Helt otroligt. Kan de inget om hockey?Kall-El skrev:Karlskoga står i över 3x degen för seger. Känns ytterst spelvärt då vi tenderar att skita på oss så fort vi har chansen att verkligen komma in i matchen igen.
Har 200 riksdaler på X.