Hej!! Smsa 0707944662medu82 skrev:Finns en biljett över till kvällens match i forumgruppen
Skicka pm vid intresse.
Biljettråden
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Biljettråden
Expert.
Är det fullt i klacken ikväll eller finns bara inga biljetter att köpa såhär sent (över nätet)?
Nätförsäljningen stänger alltid här på sidan 24 timmar innan match. Får marschera till butiken om du vill ha en klackplåt!Rebban skrev:Är det fullt i klacken ikväll eller finns bara inga biljetter att köpa såhär sent (över nätet)?
-
Du är ju säsongare. Har du inte hämtat ut dina biljetter eller plastkort?Rebban skrev:Är det fullt i klacken ikväll eller finns bara inga biljetter att köpa såhär sent (över nätet)?
Re: Sv: Biljettråden
KYLERKYLER skrev:Du är ju säsongare. Har du inte hämtat ut dina biljetter eller plastkort?Rebban skrev:Är det fullt i klacken ikväll eller finns bara inga biljetter att köpa såhär sent (över nätet)?
Jodå, jag tänkte bara kolla om man enkelt kunde skaffa en biljett till en vän

Har två biljetter till kvällens match på långsidan till två hängivna Djurgårdare. Först till kvarn via pm får biljett!
Skickat från min HTC One via Tapatalk
Skickat från min HTC One via Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
När släpps biljetterna till kvalserien?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hur kan vi göra för att få till Globen emot skadedjuren?!
(Eller vafan hela kvalserien? ;p )
(Eller vafan hela kvalserien? ;p )
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Kommer det släppas lösbiljetter eller blir det bara kort?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Såklart kommer vi inte sälja slut arenan på kvalseriekort inkl säsongskort. Men jag hoppas verkligen att vi säljer iallafall 3000 kvalseriekort.Gode skrev:Kommer det släppas lösbiljetter eller blir det bara kort?
Avskaffa tre mot tre.
Känns högst rimligt, är bara så jävla taggad på att boka, men är tyvärr bortrest vid två matcher så känns onödigt att köpa kortet, därför frågade jag utan att tänka efter :p.Mattias_87 skrev:Såklart kommer vi inte sälja slut arenan på kvalseriekort inkl säsongskort. Men jag hoppas verkligen att vi säljer iallafall 3000 kvalseriekort.Gode skrev:Kommer det släppas lösbiljetter eller blir det bara kort?
-
Vi har ju typ 3300-3600 kort sålda... Så lär ju inte bli många lösplåtar kvar isf.Mattias_87 skrev:Såklart kommer vi inte sälja slut arenan på kvalseriekort inkl säsongskort. Men jag hoppas verkligen att vi säljer iallafall 3000 kvalseriekort.Gode skrev:Kommer det släppas lösbiljetter eller blir det bara kort?
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
-
Gode skrev:Känns högst rimligt, är bara så jävla taggad på att boka, men är tyvärr bortrest vid två matcher så känns onödigt att köpa kortet, därför frågade jag utan att tänka efter :p.Mattias_87 skrev:Såklart kommer vi inte sälja slut arenan på kvalseriekort inkl säsongskort. Men jag hoppas verkligen att vi säljer iallafall 3000 kvalseriekort.Gode skrev:Kommer det släppas lösbiljetter eller blir det bara kort?
Kom igen!
Köp nu!!

Det kanske är bortamatcher under dessa

Släpps 10e mars.Gode skrev:Kommer det släppas lösbiljetter eller blir det bara kort?
2014-04-07, vad hände?
Tack! Nu kommer jag ha biljettångest i 6 dagar, heh.Jepe skrev:Släpps 10e mars.Gode skrev:Kommer det släppas lösbiljetter eller blir det bara kort?