Om Norström skall stängas av skall Södergren skeppas iväg till en öde ö med enkelbiljett. Han är den mest störande personen på bra länge (förutom den självskrivna clownen Pebben som är på en helt egen nivå). JAG KLARAR INTE SÖDERGRENS "va" i VARJE JÄVLA MENING. Förstör hela hans resonemang (som förvisso till 99% är uppbyggt av floskler) och gör att man inte ens orkar lyssna på karljäveln. Jag vet Håkan, du är en Djurgårdslegend och jag älskar allt du gjorde på isen men bort från TV-rutan omedelbums. Tackar ödmjukast.
-daniel- skrev:Om Norström skall stängas av skall Södergren skeppas iväg till en öde ö med enkelbiljett. Han är den mest störande personen på bra länge (förutom den självskrivna clownen Pebben som är på en helt egen nivå). JAG KLARAR INTE SÖDERGRENS "va" i VARJE JÄVLA MENING. Förstör hela hans resonemang (som förvisso till 99% är uppbyggt av floskler) och gör att man inte ens orkar lyssna på karljäveln. Jag vet Håkan, du är en Djurgårdslegend och jag älskar allt du gjorde på isen men bort från TV-rutan omedelbums. Tackar ödmjukast.
Hade på nåt sätt lyckats undgå detta tills förra veckan då du nämnde det (tidigare i denna tråd?)
Nu är det omöjligt att inte störa sig på det, tack
Kolla gärna in Notans ständiga användande av Utan, bara man upptäckt det så är det oerhört irriterande
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-daniel- skrev:Om Norström skall stängas av skall Södergren skeppas iväg till en öde ö med enkelbiljett. Han är den mest störande personen på bra länge (förutom den självskrivna clownen Pebben som är på en helt egen nivå). JAG KLARAR INTE SÖDERGRENS "va" i VARJE JÄVLA MENING. Förstör hela hans resonemang (som förvisso till 99% är uppbyggt av floskler) och gör att man inte ens orkar lyssna på karljäveln. Jag vet Håkan, du är en Djurgårdslegend och jag älskar allt du gjorde på isen men bort från TV-rutan omedelbums. Tackar ödmjukast.
Hade på nåt sätt lyckats undgå detta tills förra veckan då du nämnde det (tidigare i denna tråd?)
Nu är det omöjligt att inte störa sig på det, tack
Kolla gärna in Notans ständiga användande av Utan, bara man upptäckt det så är det oerhört irriterande
Notan är irriterande som fan, fast har faktiskt inte lyckats notera hans "utan" ännu. Men jag kommer vara dig lika tacksam när jag enkom lär lyssna på det framöver när jag hör den gamla gnagarn... lovely.
Södergrens "va" har jag irriterat mig på sen vi åkte ner i Hockeyallsvenskan, har nog klagat X ggr redan på det men skönt för dig att du undvikit det så pass länge, haha.
Är pga. av nåt så trivialt som arbete förpassad till sportradions sändning idag.
Arvedson är helt klart en kandidat till SM i Sär-kommentator.
Dialekten är ju ett handikapp i sig, sedan alla dessa och istället för att
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Internationella regler tillåter väl inte tonade visir? Kopitar och Ovechikin lirar ju med genomskinligt nu.
Gäller inte regeln för Alex Steen? Han kör nämligen fortsatt med sitt tonade.
Vet inte om det bara är jag, men aldrig varit med om en så avslagen OS-hockey turnering? Jag bryr mig knappt. Annat var det förr... Förvisso mest att göra med de praktusla sändningstiderna.
Jag tackar och tar emot för den matchtiden eftersom jag jobbar kväll/natt
Ni får väl ta långhelg isf
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Stulle skrev:Har för mig att jag läste att den skulle gå antingen 13:00 eller 18:00, inte bestämt än.
Ja så är det. Men Kanada-USA i den andra semin och det land med flest invånare väljer speltid först. Alltså kommer antagligen Kanada-USA spela på kvällen. Då 13:00 är ca 04:00-07:00 i Kanada och USA så den lär dom knappast vilja spela.