Nu är alla biljetter på ticnet uppbokade, men ni som inte har biljetter än, håll utkik!!!!!! det kan hända att folk inte har hämtat ut så dom går tillbaka... DIF MOT SLUTPSEL :D:D:D:D
vikt0r_DIF skrev:Tjena ! Jag o en polare ( från Nkpg då!) Hade tänkt att gå på matchen men kan vi inte stå i klacken om vi inte köper biljetter på plats vid cloetta center ? :S Vore skittråkigt !
Svara Tack!
Tjaba!
Ett alternativ är att du köper ståplatsbiljetter på F1 på ticnet.se. Du kommer då stå med alla andra djurgårdare på ståplatsen!
Kostar för övrigt inte mer än om du beställer biljett direkt på plats!
Kan man inte köpa biljetter på plats i vloetta center funkar inte sånt ? om man är tidig o så? finns inga platser på ticnet längre
Asså jag fyller 18 den 8 mars så de blir buss...Jag har några frågor dock:
1. Kommer båda bussarna gå samtidigt och frånsamma ställe?
2. Kommer vi som inte e 18 in på krogen vi har hyrt/lånat?
3. Om inte vad händer med oss stackare då?
4. Hur många kommer vi bli, ha hört runt 1000 Kaminer
Var inne i whitelions forum och läste i tråden om den sista matchen, detta skriver "crikon" angående biljetter till matchen.
Pratade med dom på kansliet idag, det fanns gått om biljetter men man tog bort bokningen på ticnet för man var "rädda" för att för många djurgårdare skulle komma.
Så det verkar finnas en del biljetter kvar för den som orkar ta sig ner till lkpg eller kanske har en polare därifrån som kan köpa loss.
Vadå de kan ju inte ta bort ticnet bokningen för att vi inte ska komma.
En fördel är ju iaf att jag bor ju här så då kanske det finns en chans att farsan får tag på en biljett idag då..