Skadetråden
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Skadetråden
Är Holm borta en längre tid/resten av säsongen minskar ju hoppet inför PO ännu mer.
Tron är sedan länge borta och hoppet börjar bli väldigt litet nu.
Nisse bara måste komma tillbaka, utan honom har vårt PP sjunkit som en sten.
Gissar att vi är närmre 10% numera.
Suck
Suck
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Jim Morrison
Men ingen tror väl att vi ska gå upp den här säsongen?! Strunta i PO.BOMBOM BOUCHARD skrev:Är Holm borta en längre tid/resten av säsongen minskar ju hoppet inför PO ännu mer.
Suck
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Holm borta ca 1 månad p g a överkroppsskada.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Vart kommer all den här infon ifrån?Tuzzen skrev:Holm borta ca 1 månad p g a överkroppsskada.
Expert.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Mail ifrån Jesper Björck.SirDIFalot skrev:Vart kommer all den här infon ifrån?Tuzzen skrev:Holm borta ca 1 månad p g a överkroppsskada.
Avskaffa tre mot tre.
- SirDIFalot
Ok, jag kan tycka att info om att en ordinarie spelare kommer vara skadad minst en månad kan vara värt att posta en nyhet om på hemsidan.Mattias_87 skrev:Mail ifrån Jesper Björck.SirDIFalot skrev:Vart kommer all den här infon ifrån?Tuzzen skrev:Holm borta ca 1 månad p g a överkroppsskada.
Expert.
Instämmer helt och andra klubbar gör det så fort dpm vet det, men som vanligt så ska locket på in i det längsta oavsett vad det gäller. Länken kom för ca 30 min sen. http://www.difhockey.se/artikel/4039/SirDIFalot skrev:Ok, jag kan tycka att info om att en ordinarie spelare kommer vara skadad minst en månad kan vara värt att posta en nyhet om på hemsidan.Mattias_87 skrev:Mail ifrån Jesper Björck.SirDIFalot skrev:Vart kommer all den här infon ifrån?Tuzzen skrev:Holm borta ca 1 månad p g a överkroppsskada.
vad har Krüger för skada? Han lirade i a f med J20 igår
Avancemang är inte enkom orsaken till varför vi vill/bör spela så många matcher som möjligt, PO och kval är viktiga ekonomiskt inför nästa säsong.Jim Morrison skrev:Men ingen tror väl att vi ska gå upp den här säsongen?! Strunta i PO.BOMBOM BOUCHARD skrev:Är Holm borta en längre tid/resten av säsongen minskar ju hoppet inför PO ännu mer.
Suck
Sent from my iPad using Tapatalk
- minalman
Re: Sv: Skadetråden
Så länge bara säsongare går blir det röda siffror. AEG är enda vinnaren.JohanPez skrev:Avancemang är inte enkom orsaken till varför vi vill/bör spela så många matcher som möjligt, PO och kval är viktiga ekonomiskt inför nästa säsong.Jim Morrison skrev:Men ingen tror väl att vi ska gå upp den här säsongen?! Strunta i PO.BOMBOM BOUCHARD skrev:Är Holm borta en längre tid/resten av säsongen minskar ju hoppet inför PO ännu mer.
Suck
Sent from my iPad using Tapatalk
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Synd om Holm att han är borta, våran viktigaste spelare i försvaret nästan
Swype:at från min Sony Xperia Z1 i tapatalk
Swype:at från min Sony Xperia Z1 i tapatalk
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
-
ciirree skrev:Philip Holm trippades och föll in i sargen, slog i axelpartiet såg de ut som. En uppgift på forumet efter matchen sade att han var påväg till sjukhus och blir borta i veckor.
Så jävla ruttet om detta stämmer.
Philip Holm har, efter sin svacka, varit en av de bästa backarna tillsammans med Nils - nu är båda borta (troligtvis). Mer otur finns inte! Dags att plocka upp Ollas-Mattsson
Ingen som startat en "Välkommen Ollas-Mattsson" tråd ännu?
..eller ja iaf välkommen till A-laget.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
bump for info!förevigtdjurgården skrev:Timmy?

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Lite negativt! Dom som spelar nu gör det bra och tror inte att vi är i närheten av 10%BOMBOM BOUCHARD skrev:Är Holm borta en längre tid/resten av säsongen minskar ju hoppet inför PO ännu mer.
Suck
Sätt nån på att räkna utt PP% med och utan Nisse i lineupen så får vi se! Jag tror inte ens vi har 10% PP när de på isen inte inkluderar Nils!Heinrich skrev:Lite negativt! Dom som spelar nu gör det bra och tror inte att vi är i närheten av 10%BOMBOM BOUCHARD skrev:Är Holm borta en längre tid/resten av säsongen minskar ju hoppet inför PO ännu mer.
Suck

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).