Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 11/2 2014
Re: Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 11/2 2014
Sådär ja jävla losers sluta spela hockey djurgården snälla.....
Skickat från min SGP311 via Tapatalk
Skickat från min SGP311 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- Jim Morrison

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Avgå Z....Säcken!!
Senast redigerad av Praetori den 2014-02-11 21:37:12, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Vi hade haft häng på Karlskrona och bikbok om vi fått tre poäng.
Jag saknar ord, fyfan vad vidrigt att vi inte vinner ikväll.
Inför nästa säsong vill jag att vi också anammar den här grishockeyn lagen i väster spelar, det lönar sig uppenbarligen...
Inför nästa säsong vill jag att vi också anammar den här grishockeyn lagen i väster spelar, det lönar sig uppenbarligen...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Det är ju helt jävla otroligt.........
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Helt seriöst, orkar fan inte. Hur kan det sluta 3-4 mot det här urusla jävla pisslaget?
Gud vill oss inte väl, din jävla hora.
Gud vill oss inte väl, din jävla hora.
Spela fult
Adam Reiderborn är sämst. Helt jävla prakt sämst. Att släppa fyra puckar ikväll är ett jävla skämt.
Med tre mål framåt så ska 3 poäng vara i en liten ask.
Den torsken går på Gnagar Adam. Synd på en jävligt bra insats i övrigt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Med tre mål framåt så ska 3 poäng vara i en liten ask.
Den torsken går på Gnagar Adam. Synd på en jävligt bra insats i övrigt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tack Adam, för 1 poäng
Swype:at från min Sony Xperia Z1 i tapatalk
Swype:at från min Sony Xperia Z1 i tapatalk
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Vi kan antingen helt ge upp den här säsongen, eller så skaffar vi en ny målvakt för resten av säsongen. Hur länge ska vissa personer på detta forum och challe hitta andra ursäkter för vårt undermåliga målvaktsspel.
Är det någon som skall bort är det Challe som byggt detta lag.
Att helt chansa på ett lags viktigaste position dvs målvakten är inget annat än tjänstefel.
Att helt chansa på ett lags viktigaste position dvs målvakten är inget annat än tjänstefel.
- Jim Morrison
Går det att tacka nej till eventuell playoff?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Äh.. blir playoff-plats iallafall.. top3 är en eufori och att missa playoff känns också avlägset... dvs helt jävla meningslösa matcher nu fram till vi lirar playoff!
klent att inte stänga matchen denna gången HELLER... men vafan, sånna är vi nu för tiden, vi är inte bättre än så här för då hade det jämnat ut sig över en hel säsong... Så embrace the shit och förbered er på X år i HA.... Blir iaf derby mot horungarna nästa säsong... alltid nått! :/
klent att inte stänga matchen denna gången HELLER... men vafan, sånna är vi nu för tiden, vi är inte bättre än så här för då hade det jämnat ut sig över en hel säsong... Så embrace the shit och förbered er på X år i HA.... Blir iaf derby mot horungarna nästa säsong... alltid nått! :/
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Hagelin.Kall-El skrev:Vänta lite nu... Den som skall hängas för VIKs tredjemål är ju utespelaren som har pucken under kontroll, men inte klarar av att slå ut den. Så jävla praktuselt att jag saknar ord.
Alla amerikaner ska bort till nästa år! 3-3 målet är ju fruktansvärt dåligt försvarsspel 4 stycken pajaser står bara å tittar på!