Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 11/2 2014
- Jim Morrison
Re: Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 11/2 2014
Adam!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Wow, mål på en sidledspassning, did not se that coming
Swype:at från min Sony Xperia Z1 i tapatalk
Swype:at från min Sony Xperia Z1 i tapatalk
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Sämsta målvakterna ever.
Skickat från min C6603 via Tapatalk
Skickat från min C6603 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Nu kommer fogsvansarna... hej och hå! 

Senast redigerad av captcash den 2014-02-11 19:21:07, redigerad totalt 1 gånger.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Illa när vår bäste målvakt släpper in sådana puckar!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
våran bästa målvakt.... säger dock inte så mkt om hur bra han är som målvakt...
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Gnagar-Adam
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Asså Adam, haha. Återigen, sidledsförflyttningen är horribel.
Jag tror att Adam får alldeles för mycket förtroende, mer än han förtjänar, Mattsson har aldrig fått mer än 2 matcher i rad på sig, Adam har nu, typ 15(?) och gör ständigt samma misstag!
EDIT: Och dessutom så va detta en förflyttning då Adam hann över men endå släpper in på samma sida!
Jag tror att Adam får alldeles för mycket förtroende, mer än han förtjänar, Mattsson har aldrig fått mer än 2 matcher i rad på sig, Adam har nu, typ 15(?) och gör ständigt samma misstag!
EDIT: Och dessutom så va detta en förflyttning då Adam hann över men endå släpper in på samma sida!
Mattsson är ju dock 10 ggr sämre! Vf inte satsa på Sandberg?ciirree skrev:Asså Adam, haha. Återigen, sidledsförflyttningen är horribel.
2 mål framåt = 0 kommentarer om det.
1 mål bakåt = 178442 kommentarer om det.
Ska vi starta Negativa Klubbens Riksförbund boys?

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Jim Morrison
Tror dom flesta är rätt avtrubbade bara. Känns som att om man blir för glad så kommer man straffas hårt i slutändancaptcash skrev:2 mål framåt = 0 kommentarer om det.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jo,,, jag är ju en av dem... sitter ju knappast och hoppar av glädje för målen längre.. men det känns fan rätt sorgligt!Jim Morrison skrev:Tror dom flesta är rätt avtrubbade baracaptcash skrev:2 mål framåt = 0 kommentarer om det.

Sluta larva dig. Du kan omöjligt veta att Mattsson är sämre. När de stog varannan match så var båda lika ostabila. Reideborn fick då chansen och spelade upp sig. Men Mattsson har inte fått mer än 2 matcher i rad att ens försöka. Gör en målvakt gång på gång samma misstag så kanske man kan fundera! Såna här "enkla" misstag kan kosta oss en KS plats, eller ännu värre, en SHL plats i slutändan!bastis7 skrev:Mattsson är ju dock 10 ggr sämre! Vf inte satsa på Sandberg?ciirree skrev:Asså Adam, haha. Återigen, sidledsförflyttningen är horribel.
- Jim Morrison
Dustin Johner, åsikter?
captcash skrev:2 mål framåt = 0 kommentarer om det.
Anledningen till att man klagar över målen är oftast att de ser likadana ut. Sidled - skott = mål! (oavsett snabbhet)