Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 11/2 2014
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 11/2 2014
Sorgband för bussen på spelarna och en tyst minut innan match?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
-
Hur fan kan ni tippa seger? 0-7 blir slutresultatet. Vi får vara glada om vi ens har 30% puckinnehav.
Vi vinner! Är riktigt taggad för denna match! Hockeyabstinens på högsta nivå!
2.15 vs 2.75 i odds. Helt ologiskt för mig att vi är favoriter mot laget som nyligen blivit serieledare.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
- JackHeart
- Säsongskort: Ja
Jag tror vi vinner med 3-1
1-1 efter första, Djurgården håller tät i andra trots en värdelös period. 2-1 tidigt i tredje och nagelbitare in i slutet. Sista målet i tom kasse.
1-1 efter första, Djurgården håller tät i andra trots en värdelös period. 2-1 tidigt i tredje och nagelbitare in i slutet. Sista målet i tom kasse.
-
- Säsongskort: Ja
Men Manijock, då hade vi ju Zabel! Nu är ju inte Zabel med längre, då tar vi SM-guld. Heja Säcken!Manijock skrev:Jo för vi håller ju nollan två matcher i rad mot serieledaren? Nepp DIF har en förmåga att vara katastrofkassa efter längre pauser, för att sedan på något sätt krafsa sig upp tillräckligt mycket så att man likt en dåre får upp lite hopp lagom till nästa uppehåll. Där upprepas sedan historien! När nu matcherna dessutom håller "kniven på strupen-karaktär" så kommer våra klena nerver ligga på ytan som ett fästinglager på en hundjävel. Fransson spikar igen som en sorts hämndaktion från hans senaste fadäs mot DIF. 0-3! Logiskt ologiska Djurgården slår till igen..Davva skrev:3 sköna pinnar imorrn mot VIK har jag redan skrivit upp i boken. Adam håller tätt, 3-0.
Lycka är att vara Djurgårdare
25/4-2025
Stortorsk, alltid så efter uppehåll... sen kryssar vi nästa match och allt är som vanligt igen!
Kolla på TV nu så ser ni något som faktiskt påminner lite om vårt spel, yes det är damkronorna in action!
Nåja, skulle vi få med oss poäng här är jag supernöjd men det känns jävligt avlägset!
Kolla på TV nu så ser ni något som faktiskt påminner lite om vårt spel, yes det är damkronorna in action!

Nåja, skulle vi få med oss poäng här är jag supernöjd men det känns jävligt avlägset!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Bara att lasta in stålarna på VIK då?Zephyrox skrev:2.15 vs 2.75 i odds. Helt ologiskt för mig att vi är favoriter mot laget som nyligen blivit serieledare.
Tycker vi är favoriter ikväll. Hemmaplan, god form och en kassaskåpsäker seger borta senast.
Men det kommer inte bli lätt. Vik är riktigt luriga i sina bästa stunder med en supertät målis.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
Känner mig knappt taggad för att gå ikväll, någon mer som känner likadant?
Kommer såklart infinna mig ändå, men har tappat suget rejält på sistone.
Kommer såklart infinna mig ändå, men har tappat suget rejält på sistone.
Jag är sugen. Säcken känns lite som en nytändning för mig, även om jag är lite bekymrad över att han har börjat jiddra med min favoritformation. Låt Ahlén spela för f*n!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Bettar ganska ofta mot oss, ser det som en tröst ifall vi torskar. Det har medfört att jag ligger plus på spelkontot den här säsongen.. Tyvärr..BOMBOM BOUCHARD skrev:Bara att lasta in stålarna på VIK då?Zephyrox skrev:2.15 vs 2.75 i odds. Helt ologiskt för mig att vi är favoriter mot laget som nyligen blivit serieledare.
Tycker vi är favoriter ikväll. Hemmaplan, god form och en kassaskåpsäker seger borta senast.
Men det kommer inte bli lätt. Vik är riktigt luriga i sina bästa stunder med en supertät målis.
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
Min åsikt precis. Dock har man ju inte en susning om hur laget kommer prestera nu under Säcken.JackHeart skrev:Jag tror vi vinner med 3-1
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jag tror vi tyvärr torskar idag. 1-3 till Västerås och sista målet i tom kasse.
- diftobbe89
Hur kan ingen ha sagt oavgjort ännu?
En trepoängare känns i iallafall lååååångt borta, troligare med 0p just ikväll.
2-2 eller 2-4 på mina kuponger.
En trepoängare känns i iallafall lååååångt borta, troligare med 0p just ikväll.
2-2 eller 2-4 på mina kuponger.
Spela fult