Tar till och med Wener framför de där två, då får man kanske i alla fall lite stake i klubben...Zephyrox skrev:OK jag tar Zabel alla dar i veckan framför någon av de där. Mats lust är bara för vidrig och Roger Johansson gav ju ett super seriöst intryck.Leksand skrev:Ni har Zabel, men det hade kunnat vara värre.
Om Roger Johansson inte har MINST två promille i kroppen där är det fan skandal: http://bloggar.expressen.se/mrmadhawk/2 ... mo-mora-2/
Underbart insiktslös avslutning på det märkliga yrandet och sågandet av egna spelare: "Det är därför de här killarna spelar i Allsvenskan och inte i Elitserien". Och varför tränar du i Allsvenskan i inte i SHL?
Tony Zabel
Re: Tony Zabel
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Skäms för fan idag. Hörde nyheten på P1.
Tony Zabel, tack för allt.
När får Challe, det egentliga problemet, kicken... Det är frågan.
Tony Zabel, tack för allt.
När får Challe, det egentliga problemet, kicken... Det är frågan.
25/4-2025
- diftobbe89
-
- Lee Harvey Oswald
Lite märkligt att detta kommer nu, om det är ett desperat försök att nå topp 3 så kommer det minst en månad för sent.
Men men, jag ska inte sura nu, ville ju ha denna ändring redan i december.
Tack Tony!
Är säker på att du gjort precis allt som stått i din makt för att få rätsida på varför detta lag blandar och ger som man gjort hela säsongen, men det har hela tiden känts som att det saknas kraft och ibland även kunnande
Men men, jag ska inte sura nu, ville ju ha denna ändring redan i december.
Tack Tony!
Är säker på att du gjort precis allt som stått i din makt för att få rätsida på varför detta lag blandar och ger som man gjort hela säsongen, men det har hela tiden känts som att det saknas kraft och ibland även kunnande
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Håller med Lee, tror verkligen Tony gjort allt han kan. Skulle vilja ha någon form av farväl.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
Re: Sv: Tony Zabel
Näste man till rakning, Sveriges sämsta ? Ev sportchef, challe måste bort till nästa säsong men det har jag hela sommaren på mig att gnällaförevigtdjurgården skrev:Den ännu större frågan: vem fan ska 4.9.5 lägga all sin blame på nu?
Swype:at från min Sony Xperia Z1 i tapatalk
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
- minalman
Re: Sv: Tony Zabel
Han är nog redan körd om vi inte avancerar. Ta upp Säcken var hans sista desperata åtgärd. Hade styrelsen fotat Challe med Zabel kvar i båset hade ingenting åstadkommits. Tror Challe försvinner även om vi går upp, men han kan rätta till glorian något om Säcken-draget faller ut "väl".4.9.5 skrev:Näste man till rakning, Sveriges sämsta ? Ev sportchef, challe måste bort till nästa säsong men det har jag hela sommaren på mig att gnällaförevigtdjurgården skrev:Den ännu större frågan: vem fan ska 4.9.5 lägga all sin blame på nu?
Swype:at från min Sony Xperia Z1 i tapatalk
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Det här känns jäkligt olustigt, Tony har haft ett snack med grabbarna och dom presterade bra mot Malmö efter det, man såg att något hade hänt bortsett någon sekvens, så kommer detta, eländig tajmning.
Nåja, det var förra veckans beslut som verkställdes idag.
Har alltid gillat dig Tony!
Känns som det är fler inom organisation som borde ryka...
Vet inte riktigt vad man ska tro efter ha läst denna:
http://www.expressen.se/sport/hockey/ho ... nnessjukt/
Jag känner mig faktiskt lite ledsen just nu. Jag hoppas verkligen på att det ska gå vägen och om inte.. så känns det inte helt rätt...
Zabel borde fått slutföra sin sesse och att ge honom foten just nu, såhär pass nära playoff efter ett så pass fint spel mot Malmö.. Ger mig en lite halvbitter eftersmak
Zabel borde fått slutföra sin sesse och att ge honom foten just nu, såhär pass nära playoff efter ett så pass fint spel mot Malmö.. Ger mig en lite halvbitter eftersmak
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
- Lee Harvey Oswald
Nu var det ju iofs efter helrisigt spel mot Asplöven förra veckan som beslutet togs.Andspe skrev:Jag känner mig faktiskt lite ledsen just nu. Jag hoppas verkligen på att det ska gå vägen och om inte.. så känns det inte helt rätt...
Men visst, det är nära play off (om vi kommer dit).
Så spontant känns det som detta skulle redan innan säsongen eller efter denna.
Men blir det en positiv effekt av detta blir det svårt att gnälla på Challe.
Tony har denna höst haft samma utstrålning i båset som en låda kremerad katt, dvs askgrå.
Finns absolut ingenting att luta sig mot där i ett Play off eller Kvalserie.
Tycker han utsöndrar osäkerhet.
Säcken må vara en tjurig gubbe, men han känns åtminstone trygg, vad det nu kan vara värt...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Om det ligger sanning i artikeln så ligger detta lag jävligt pyrt till, kan inte annat än att beklaga och hoppas att det inte stämmer..Mellen skrev:Känns som det är fler inom organisation som borde ryka...
7/4-2014
- minalman
Det är sensationsjournalistik av värsta sort. Om inte en enhällig styrelse står bakom Zabel måste något vara fel, eller hur? Om dessutom fler tycker att han ska bort än de som tycker han ska vara kvar, varför ska han då vara kvar för? Ska någon bort först när alla tycker att han ska bort? Då är det garanterat försent. När tillräckligt många i styrelsen tycker att någon ska bort, då ska denne bort. Det är därför styrelsen finns. Snubben som snackar i Expressen men inte vågar stå för det är i minoritet. Fler tyckte att Säcken skulle upp än de som tyckte Zabel skulle fortsatta som ensam huvudansvarig.Tobbe350 skrev:Om det ligger sanning i artikeln så ligger detta lag jävligt pyrt till, kan inte annat än att beklaga och hoppas att det inte stämmer..Mellen skrev:Känns som det är fler inom organisation som borde ryka...
Jag tycker Zabel skulle varit tacksam för att få avlastning och stannat som en av tre i båset om Sportchef och styrelsemajoriteten önskade det. Det tycker jag.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Varför hade han isåfall inte det "snacket" tidigare? Laget har vikit ner sig fullständigt i flera matcher.Degear skrev:Det här känns jäkligt olustigt, Tony har haft ett snack med grabbarna och dom presterade bra mot Malmö efter det, man såg att något hade hänt bortsett någon sekvens, så kommer detta, eländig tajmning.
Tajmingen känns bra. Nu kan Säcken slipa på detaljerna under uppehållet, tighta till och spela ihop laget lagom till förkval och kvalserie.
Det kan bli en rolig vår!