Foppa vs. Sudden
Foppa vs. Sudden
Det snackas mycket om Foppas skador just nu och att han är SÅÅÅÅ viktig för landslaget. Jag tycker bestämt att Sudden är betydligt mer viktigare för tre kronor än Foppa. Foppa må kanske dominera i NHL, men i landslaget är Sudden kung. Vad tycker ni här på forumet?
Ingen seger utan offer
Jag röstade Sundin, för i rollen som kapten är han gudabenådad.
Foppa är mer av singel "diva" spelare, medan Sudden kanske inte är fullt lika enskilt duktig som spelare så har han en grym förmåga att lyfta HELA laget o få dem att kämpa två tre trappsteg vassare.
Nån som minns Sverige-Finland, kanske? Den vinsten o vändningen ger jag till 75% Sudden!
Nä, hellre Sudden som tänder hela laget, en ensamma Foppa med skada som ska försöka utbriljera motståndarna. En ful tackling o han är borta.
Foppa är mer av singel "diva" spelare, medan Sudden kanske inte är fullt lika enskilt duktig som spelare så har han en grym förmåga att lyfta HELA laget o få dem att kämpa två tre trappsteg vassare.
Nån som minns Sverige-Finland, kanske? Den vinsten o vändningen ger jag till 75% Sudden!
Nä, hellre Sudden som tänder hela laget, en ensamma Foppa med skada som ska försöka utbriljera motståndarna. En ful tackling o han är borta.
-

Mats sundin betyder mest..
Den intensiteten och draget i skridskoåkningen, tacklingarna respekten..
Sedan hatar jag att Straffen Foppa gjorde 1994 i OS-Finalen kallas Foppafinten..
Djurgårdens Kent Nilssson gjorde en likadan fast mycket snyggare i ett friläge Mot USA i VM 1989 då Red-Line offsiden inte var avskaffad..
Målet betydde 4-2, och Publiken i Globen hyllade honom i närmare 10 minuter efter målet.
Så alla jävla töntiga Foppahypokondriker ge efter, Det är en Kenta Nilsson Dragning..
Absolut ingenting annat!!

-
- Kontakt:
-
ok
Här är videon från "kenta finten"
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
Vilken lirare!
http://scores.espn.go.com/nhl/players/p ... statsId=34
Trots Hr1:s meningslösa dravel så är Sudden KUNG!!!
http://scores.espn.go.com/nhl/players/p ... statsId=34
Trots Hr1:s meningslösa dravel så är Sudden KUNG!!!