Ja vi har ju pratat om vad som händer om BIK tappar Pogge. Nu fick vi smaka på den först eftersom Nisse lätt är våran viktigaste spelare!BOMBOM BOUCHARD skrev:Tungt med Nisse, viktigaste spelaren borta i det läge vi är i.
Det går emot oss lite just nu känner jag.
Skadetråden
Re: Sv: Skadetråden
Re: Skadetråden
Happ typ resten av matcherna blir asså nisse borta? Kul hej då topp 7.
Skickat från min C6603 via Tapatalk
Skickat från min C6603 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hehe, så utelämnade jag medvetet en smiley bara för att.minalman skrev:Årtusendets understatement.BOMBOM BOUCHARD skrev:
Det går emot oss lite just nu känner jag.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Nån som vet vad det är för fel på Norell, Ahlén och Nyberg?
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Vad jag hörde med Nyberg var att han spelade med J20-laget och inte följde med ner... begriper inte det eftersom Henrik har haft jäkligt bra energi de byten han fått i A-laget. Någon som kan utveckla Zabels tankegångar här? Eller som åtminstone anser sig ha en tänkbar förklaring.kaminor skrev:Nån som vet vad det är för fel på Norell, Ahlén och Nyberg?
Nyberg lirade inte med J20 i dagens förlustmatch borta mot Linköping. Däremot var både han och Andreas Englund med i gårdagens bortamatch (förlust) mot HV71. Eftersom Englund var med mot Troja idag trodde jag även Nyberg skulle vara det, men istället spelade han varken med J20 eller A-laget.-daniel- skrev:Vad jag hörde med Nyberg var att han spelade med J20-laget och inte följde med ner... begriper inte det eftersom Henrik har haft jäkligt bra energi de byten han fått i A-laget. Någon som kan utveckla Zabels tankegångar här? Eller som åtminstone anser sig ha en tänkbar förklaring.kaminor skrev:Nån som vet vad det är för fel på Norell, Ahlén och Nyberg?
- Amadeus
Är det någon som känner till skadeläget med Falk, Krüger och Norell?
Vad är Falks och Krügers skada?
Vad är Falks och Krügers skada?
"Jag spelar hellre i division 4 iklädd DIF-tröjan än att spela med något annat lag i elitserien"
Fimpen
Fimpen
Enligt dagens artikel är Falk skadad (står inte vad?), sen att Honken samt Englund va sjuka men får se om de spelar imorgon (läs idag).
Då kanske Krüger och Norell är tillbaka!
Då kanske Krüger och Norell är tillbaka!
Philip Holm trippades och föll in i sargen, slog i axelpartiet såg de ut som. En uppgift på forumet efter matchen sade att han var påväg till sjukhus och blir borta i veckor.
Så jävla ruttet om detta stämmer.
Philip Holm har, efter sin svacka, varit en av de bästa backarna tillsammans med Nils - nu är båda borta (troligtvis). Mer otur finns inte! Dags att plocka upp Ollas-Mattsson
Så jävla ruttet om detta stämmer.
Philip Holm har, efter sin svacka, varit en av de bästa backarna tillsammans med Nils - nu är båda borta (troligtvis). Mer otur finns inte! Dags att plocka upp Ollas-Mattsson
- Andy
Holm blir troligen borta resten av säsongen.
Var på plats igår och man såg verkligen hur ont det gjorde.
Stackars Philip som verkligen lyft sig ett par steg och var inne i ett bra flow.
Var på plats igår och man såg verkligen hur ont det gjorde.
Stackars Philip som verkligen lyft sig ett par steg och var inne i ett bra flow.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
- SirDIFalot
Vad fick Holm för skada egentligen? Det är ju få skador där man vet direkt att det är så pass allvarligt att lång frånvaro kommer att ske.
Nyckelben av?
Nyckelben av?
Expert.
Philip har brutit nyckelbenet.
Falk var med på värmningen igår men är ej spelklar. Han har en knäskada.
Falk var med på värmningen igår men är ej spelklar. Han har en knäskada.
MEN HELVETE!! "#&%"/():(
Andersson, Falk och Holm borta. Skandal om inte Ollas Mattsson får chansrn nu!
- SirDIFalot
Tänker DIF hockey skriva något om det här på sin hemsida? Eller stämmer inte infon?
Expert.