Okej, tack! Förjävligt hursomhelst.SirDIFalot skrev:Han skrev det själv på twitter men nu när jag skulle länka verkar han ha tagit bort inlägget.Sweeny skrev:Alla säger det men var är källan?SirDIFalot skrev:Bruten tumme. Borta 4-6 veckor.jensa öhling skrev:Hur gick det med Nils i går? Åkte direkt till SÖS efter första perioden.
Det ligger kvar på instragram. http://instagram.com/p/jb3--3BoaN/
Skadetråden
- Sweeny
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Skadetråden
"Den ekonomiska biten är oviktig" - Fimpen
Puck på handen?Sweeny skrev:Okej, tack! Förjävligt hursomhelst.SirDIFalot skrev:Han skrev det själv på twitter men nu när jag skulle länka verkar han ha tagit bort inlägget.Sweeny skrev:Alla säger det men var är källan?SirDIFalot skrev:Bruten tumme. Borta 4-6 veckor.jensa öhling skrev:Hur gick det med Nils i går? Åkte direkt till SÖS efter första perioden.
Det ligger kvar på instragram. http://instagram.com/p/jb3--3BoaN/
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Säkert slag på handen. Skulle inte bli förvånad iaf
RÖTT FÖR BLODET GENOM HJÄRTA OCH VEN
GULT FÖR SOLENS VÄRMANDE SKEN
BLÅTT FÖR HIMMEL,REGN OCH HAV
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
GULT FÖR SOLENS VÄRMANDE SKEN
BLÅTT FÖR HIMMEL,REGN OCH HAV
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
- SirDIFalot
Läste någonstans att det var i en vanlig situation där han klämdes mot sargen. Tror det var Hallman som skrev det dock, så rätt stor risk för att det är felaktigt.
Expert.
Trist med tummarna då han inte ens kan blogga. Vad ska vi hitta på för Nisse-boy nu då?
Född till sportchef.
- Andy
En person i föreningen bekräftade för mig idag att Nisse skadade tummen i en olyckshändelse där ingen motspelare var inblandad. Dvs inget slag eller liknande.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Var väl ganska tydligt att det var när han for in i sargen i första perioden!
2014-04-07, vad hände?
- Andy
Tämligen övertygad om att Nisse kör pekfingervalsen. Ergo - bortfall av tumme temporärt kommer ej att nedsätta förmågan att blogga.android skrev:Trist med tummarna då han inte ens kan blogga. Vad ska vi hitta på för Nisse-boy nu då?
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Hej,SirDIFalot skrev:Läste någonstans att det var i en vanlig situation där han klämdes mot sargen. Tror det var Hallman som skrev det dock, så rätt stor risk för att det är felaktigt.
Marie Hallman hälsar via Twitter att SirDIFalot ska kamma sig.
Hej då.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Man tejpar ihop med pekfingret. Får bli fuckyoufingervalsen.Andy skrev:Tämligen övertygad om att Nisse kör pekfingervalsen. Ergo - bortfall av tumme temporärt kommer ej att nedsätta förmågan att blogga.android skrev:Trist med tummarna då han inte ens kan blogga. Vad ska vi hitta på för Nisse-boy nu då?
Född till sportchef.
Hahahhaa, dagens asgarv!android skrev:Man tejpar ihop med pekfingret. Får bli fuckyoufingervalsen.Andy skrev:Tämligen övertygad om att Nisse kör pekfingervalsen. Ergo - bortfall av tumme temporärt kommer ej att nedsätta förmågan att blogga.android skrev:Trist med tummarna då han inte ens kan blogga. Vad ska vi hitta på för Nisse-boy nu då?

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Så nu ska Lofquist få dubbla tiden i Nisses frånvaro..? Kul! Not.
Vad händer med övriga hjältar som saknades sist mot Rögle, ex. Jocke Ericsson och Sörensen? Kanske diskuterats redan, sry i sådana fall men har inte sett ngt.
Vad händer med övriga hjältar som saknades sist mot Rögle, ex. Jocke Ericsson och Sörensen? Kanske diskuterats redan, sry i sådana fall men har inte sett ngt.
- SkönaDjurgårn
Ragge spelade utan axel, vad är väl en liten tummetott då!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Tungt med Nisse, viktigaste spelaren borta i det läge vi är i.
Det går emot oss lite just nu känner jag.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- minalman
Årtusendets understatement.BOMBOM BOUCHARD skrev:
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)