Djurgårdens IF - Rögle BK 20/1 2014
Re: Djurgårdens IF - Rögle BK 20/1 2014
I HD står det följande.
Victor Berglind förväntas vara tillbaka på onsdag (mot Björklöven) medan Viktor Lindgren och Dennis Everberg har ett par veckors rehabilitering kvar. Tobias Törnkvist är skadad säsongen ut och Mathias Tjärnqvist är avstängd.
Everberg är deras bästa målskytt (14 mål), det gör inget att han saknas.
Victor Berglind förväntas vara tillbaka på onsdag (mot Björklöven) medan Viktor Lindgren och Dennis Everberg har ett par veckors rehabilitering kvar. Tobias Törnkvist är skadad säsongen ut och Mathias Tjärnqvist är avstängd.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Tur att speedkulan, artillerikanonen, betongtacklaren och matchvändaren Matte T-järnvilja är borta!Honken skrev:I HD står det följande.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Eftersom våra spelare lirar som kärringar, Zabel är värdelös som tränare (särskilt matchcoach), och vi alltid viker ned oss som snälla skolungar så lär vi ju förlora denna match rätt klart.
1-10
Visst?
(Bäst att lägga till en liten gubbe).
1-10
Visst?

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- diftobbe89
5-4 OT (1-1, 3-1, 0-2, 1-0)
Poängtapp och en viss besvikelse ikväll igen.
Poängtapp och en viss besvikelse ikväll igen.
Spela fult
Fan va förvirrad man blir om Sam spelar ikväll.
Ska han gå.. eller inte!?
Edit: Japp Sam extra back idag.
Helt blandade kedjor. Sören inte med (sitter på mobilen med sonen sovandes på andra armen kan inte dela uppställningen)
Ska han gå.. eller inte!?
Edit: Japp Sam extra back idag.
Helt blandade kedjor. Sören inte med (sitter på mobilen med sonen sovandes på andra armen kan inte dela uppställningen)
RBK kommer med 6 backar. Bara att jobba stenhårt på dem så kanske de kan mattas i slutet av matchen.
Sam 7:e back, Krüger extra spelare
http://stats.swehockey.se/Game/LineUps/167481
Edit: och där dök det upp två extraspelare, varav en RD.
Sam 7:e back, Krüger extra spelare
http://stats.swehockey.se/Game/LineUps/167481
Edit: och där dök det upp två extraspelare, varav en RD.
Senast redigerad av Honken den 2014-01-20 18:00:00, redigerad totalt 1 gånger.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Vi brukar misslyckas med att "köra slut" på deras backar när dem kommer med få. Samma visa hela tiden.
Ingen nr 10, eller?
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Mm, tyvärr har det varit så senaste säsongerna. Lag som kommer med kort om folk får oss att gå ned i tempo.ciirree skrev:Vi brukar misslyckas med att "köra slut" på deras backar när dem kommer med få. Samma visa hela tiden.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Ingen Sörenssen eller Jocke med idag vad jag kan se, skador/sjukdomar eller en markering från Zabel att han vill se mer från dem?Malto skrev:Ingen nr 10, eller?
Var är Norell?
Victory is sweetest when you've known defeat.
- Lee Harvey Oswald
http://www2.difhockey.se/match.php?id=1306BOMBOM BOUCHARD skrev:Eftersom våra spelare lirar som kärringar, Zabel är värdelös som tränare (särskilt matchcoach), och vi alltid viker ned oss som snälla skolungar så lär vi ju förlora denna match rätt klart.
1-10
Visst?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- SkönaDjurgårn
Med risk för att jinxa: Rögles målvakt verkar nästan tycka om att släppa puckar förbi sig på uppvärmningen.
0-3.

0-3.

- minalman
- Säsongskort: Ja
Fallskärm ordnad på X2. Det är garanterad vinst om inte vi vinner.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)